Страница 1 от 1
ДОБАВКА ИНЖЕКЦИОН
Публикувано: 22 май 2006, 20:15
от NikiNew
Имали значение какво количество бензин има в резервоара, при сипването на добавката за промиване на впръскващите дюзи,/че не е указано в инструкцията/ ???
Публикувано: 22 май 2006, 20:20
от nikolovvd
Мисля че ДА. И аз имам нещо такова на STP и до колкото си спомням бе за пълен резервоар, но ще го намеря и ще прочета точно какво пеше.
Публикувано: 22 май 2006, 20:25
от vlad
Зависи какво си взел.Например Redex се сипва 20 ml на 10 l бензин, за първоначално прочистване, а за поддържане в последствие 10ml на 10l.Други се препоръчван по опаковка на пълен резервоар.
Публикувано: 22 май 2006, 20:37
от NikiNew
300 ml е съдържанието. LIQUI MOLY е марката и надписите са само на немски, на българския етикет пище: "Да не се долива след минимум 2000 км."
...и толкова.

Публикувано: 22 май 2006, 21:04
от nikolovvd
Ето какво прочетох (след нескопосан превод):
Добавете директно в пълен резервоар. Една бутилка (250 мл) в 50-60 литра. За най-добър резултат използвай на всеки 5000 км.
Подобрява мощността и ускорението. Разтваря налепите. Икономисва гориво. Почиства и подобрява състоянието на цялата горивна система. И други подобни.
Става въпрос за ST 2078 на STP .
От личен опит знам, че и с V-пауър рейсинг става.
Публикувано: 22 май 2006, 21:19
от NikiNew
Да с V-пауър рейсинг SHELL наистина става и съм по доволен отколкото със 100 октановия на OMV.
Ама тази добавка я препоръчват за отстраняване на коксови отлагания по дюзите, трудно палене, неравномерен празен ход, намалена мощност... и затова реших да пробвам /не че имам особени проблеми в тези насоки ама.../
Явно ще се наложи да заредя за 80-90 лв. бенз и да нахакам целия флакон на добавката и ...ще ви уведомя за последствията
Публикувано: 22 май 2006, 21:35
от nikolovvd
Първите 15-20 км ги мини на 3 или 4 скорост, т.е да издухаш двигателя. И понеже си от Варна и още нямате камери, можеш да направиш малка спортно каране по светофарите. Може да се разминеш само с 10-20 лв. V пауър рейсинг.
Публикувано: 22 май 2006, 22:08
от NikiNew
Първите 15-20 км ги мини на 3 или 4 скорост, т.е да издухаш двигателя. И понеже си от Варна и още нямате камери, можеш да направиш малка спортно каране по светофарите. Може да се разминеш само с 10-20 лв. V пауър рейсинг.
така и ще направя... ся пия мастиката и ...екшън

Публикувано: 22 май 2006, 22:21
от NikiNew
на немки пише следното: FUR ALLE BENZIN ELNSPRITZSYSTEME . BEIMTANKEN ZUGEBEN. BEI ZUGABE SOLLTE DER TANK MINDESTENS ZU 3/4 VOLL SEIN. FUR MAX. 70 L KRAFTSTOFF. MIT LANGZEITWIRKUNG FUR 2000 KM.
НЯКОЙ В НАСТОЯЩИЯ ФОРУМ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ГО ПРЕВЕДЕ / РАЗТЪЛКУВА ???
Публикувано: 22 май 2006, 22:30
от 1.8d
NikiNew написа:
така и ще направя... ся пия мастиката и ...екшън


То от мастиката екшъна се прави на едно друго място

Публикувано: 22 май 2006, 22:38
от nikolovvd
Има по-добри по немски.
Публикувано: 22 май 2006, 22:41
от Dundee
NikiNew написа:на немки пише следното: FUR ALLE BENZIN ELNSPRITZSYSTEME . BEIMTANKEN ZUGEBEN. BEI ZUGABE SOLLTE DER TANK MINDESTENS ZU 3/4 VOLL SEIN. FUR MAX. 70 L KRAFTSTOFF. MIT LANGZEITWIRKUNG FUR 2000 KM.
НЯКОЙ В НАСТОЯЩИЯ ФОРУМ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ГО ПРЕВЕДЕ / РАЗТЪЛКУВА ???
Приблизителен превод: За всички бензинови впръскващи системи. Да се добавя при зареждане с гориво. При добавяне резервоарът да е пълен не по-малко от 3/4. За максимум 70 л. гориво. С дълготраен ефект в продължение на 2000 км.
Аз го разбрах така: изливаш цялата тубичка в пълен резервоар.
Колегата ме изпревари
Ама после си изтри превода.

Публикувано: 22 май 2006, 22:47
от nikolovvd
Няма ли да е по-добре да го изсипеш и после да добавиш горивото? Ще се разтвори по-добре по мое скромно мнение.
Публикувано: 22 май 2006, 22:52
от Dundee
nikolovvd написа:Няма ли да е по-добре да го изсипеш и после да добавиш горивото? Ще се разтвори по-добре по мое скромно мнение.
Ми така са го написали дойчетата.
Преди или след, според мен няма значение. Добавката си се разтваря в горивото. Идеята е да не се получи голяма концентрация - много химия в малко бензин. Така си го представям аз.
Публикувано: 22 май 2006, 23:14
от NikiNew
Благодаря за мненията/догатките. Утре на трезва глава, мисля да взема да изсипя 75 % от съдържанието на въпросната течност в резервоара, като ще го заредя аз с 95 до горе и... каквото ...покаже/стане...

Публикувано: 11 авг 2006, 12:34
от BOROOO
Извинявам се, че малко със закъснение пиша, ама чак сега я видях тази тема.
Та значи и аз си купих някакво флаконче с такъв препарат - injection cleaner уж да си почистя дюзите. На опаковката пишеше, че х ml от препарата трябвало да се разтворят в 70л. бензин само дето аз такъв резервоар нямам. Смятах, смятах колко да сложа на 15л. за да спазя пропорцията и накрая преди за заредя изсипах в резервоара на око, абе май малко множко му дойде. В началото нямаше проблеми, после като че ли позагуби малко мощност, псувах, псувах, продължих да сипвам бензин и нещата се оправиха. После още един път го използвах, ама не съм усетил да се подобри нещо. Сега около 1/4 от препарата ми седи в багажника и ще му бия шута само ме притеснява, че пишеше на опаковката някакви страшни работи - за изпаренията, ако има допир до кожата и други такива.
Публикувано: 11 авг 2006, 17:09
от kEFi
Използвал съм няколко пъти добавката на STP на полупразен резервоар (на резерва) и доливане на бензин за 20-30лв. Проблеми не съм имал. Ефект - да!
Ама си иска поне 200км каране на високи обороти....(което не означава задължително и високи скорости)
Публикувано: 12 авг 2006, 00:10
от NIKJAMa
При мен се усещаше някаква начална фаза на запушване. Придърпваше гадно докато е студена и се чудеше доста в ниските обороти. 50 км. на магистралата с включен климатик и педала до ламарината оправиха за сега нещата без да слагам добавки. Иначе стигна ли до тях черно СТП ще е
