Страница 1 от 1

Ohladitelna sistema

Публикувано: 25 май 2005, 10:37
от caromman
Имам проблем с охлаждането! Термостатът е наред - отваря. Когато колата е студена няма проблем - няма течове на антифриз, но когато съм на градско по задръстванията се вдига температурата, вентилатора включва. Общо взето работи нормално с изключение на това, че се появява теч в радиатора. СЛед като долея течност при изстинала кола - никакъв теч, всичко е нормално. Мислите ли че теча може да е от съединение? Проблема е че на ескорта е Много трудно да се огледа радиатора отвсякъде, защото има предпазни кори.

Преведено на кирилица, запазен оригиналния правопис.

Колега, взаимното уважение изисква да пишем на кирилица. Има кредор, ака че не мисля това да е проблем.

Публикувано: 25 май 2005, 12:08
от Трол
Колега, дай на кирилица другия път!
Сега първо ще започна с обяснение на явлението(поне според мен де).
Когато охладителната течност се загрее тя се разширява и в охладителната система се получава налягане. Това налягане води до теч от най-слабото място в охадителната ти система.
Просто внимателно огледай от къде идва водата/антифриза и го оправи.
На мен ми е текъл мн пъти от маркучи:)
веднъж мн свирепо на магистралата :cry:
Ако не тече много и не ти се занимава налей малко от някой препарат за запушване на течове по охладителната система!

Публикувано: 25 май 2005, 13:09
от l_m_b
Моят радиатор имаше слаб теч от щипките на радиатора, отстрани... Слабо сълзене, което водеше до доливане през 2 седмици и изнервящи гьолчета :evil:. Купих от Лукойл Liqui Moli (почти съм сигурен, че го написах грешно...). Цена 5 лв. И... проблема изчезна!

А в градско е нормално вентилатора ти да включва... Моят винаги се включва за малко в задръстванията, това си е в реда на нещата. Също така, както колегата каза, нормално е и да тече при топъл двигател, все пак има значително по-високо налягане. А стрелката ми е в горния край на М, стига до началото на R, вентилатора се включва и после пада до средата на М, по някога и малко под нея. Май на доста колеги е така.

Публикувано: 06 юни 2005, 23:00
от NIKJAMa
Има и още един вариант. Просто да се вдига прекалено много налягането в системата. За да седи в нормални граници се грижи клапанче на капачката на разширителното казанчи. Често това клапанче се запушва така че не пречи да се смени и профилактично.