Страница 1 от 1

Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 20 окт 2008, 16:45
от resistor
Здравейте колеги,
Четох из форума за диагностика за Фиеста 4 1.25 16в та я закарах на препоръчания сервиз на Бош на Царигдарско Шосе в Пловдив. Проблема беше че фиестата при палене рано сутрин в първия момент като тръгваш забива носа и чак след това се наемва и също така в движение като освободя по инерция и оборотите и не винаги но често не падат до 900 ами си играят между 2-3000. Като спра си падат. Както и да е аз хич не съм доволен от сервиза! - Тоя ми вика ами няма нищо по фиестата ама съм ти откачил датчика който подавал информация дали колата е в движение или не! Ебаси и го беше оставил ей така да си висят буксите! Че след 2-3 дъжда да се напълнат с лайна и да ръждясат и за нищо да не става вече. Да изключим факта че беше адски темерут (типичен сърдит майстор) и при въпроса ми дали и е наред ТПС-а оня вика кво? и се смее... Та така зеха ми 36 лв за да ми откачат един датчик който аз после пак си закачих и промяна в работата на колата нямаше!

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 20 окт 2008, 17:17
от samsung_bg
Вече списъка със възможните причини ще си го направя в едно файлче:
1. Почистване на Клапана за Празен Ход.
2. Почистване на МАФ-а.
3. Почистване на потенциометъра на дроселовата клапа.
4. 3-те маркуча на вакуума под пластмасовите колекторни тръби - дали няма някой нацепен?
Накрая един ресет на компа и ти си човека
Датчика за покой си го закачи.

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 20 окт 2008, 17:25
от resistor
човече благодаря за инфото гледам че си с подобна на моята кола може ли да ме упътиш със снимки къде се намират МАФ-а ТПС-а и стъпковото. Хайде стъпковото ще го намеря сигурно ама другите незнам :)

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 20 окт 2008, 17:40
от samsung_bg
Не е подобна, същата е :D:
Изображение

Този дебелия маркуч, огънатия:
Вляво е дросела, вдясно са МАФ-а и дебитомера.
Стъпковия мотор е под пластмасовите колекторни тръби.

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 23 окт 2008, 18:26
от resistor
Човече мн мерси за инфото - ама отдолу чета някво ЛОКО? Нали не е това което си мисля? - САМО БОТЕВ! :mrgreen:

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 23 окт 2008, 18:45
от samsung_bg
resistor написа:ама отдолу чета някво ЛОКО? Нали не е това което си мисля?
Точно това е *00138* *00930* *00935* *00940*

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 06 ное 2008, 12:32
от resistor
Здрасти буферче, абе нещо неможах да намеря стъпковото? свалих едно уж като стъпково на 2 болта е 8ци и като го сваля се виждат 2 дупки а това моторче имаше няква гофрирана част от вътре. ама сигурно е това де щото точно регулира притока на въздух. Та как се чисти с WD40 да го мажа ли :)

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 06 ное 2008, 13:25
от samsung_bg
Абе ти ме уби бе човек :lol:
Как да не е това, това е!
Мий здраво с Меглио, докато светне. Изсуши го хубаво и накрая му пръсни малко WD40.
П.П. И вземи промени малко заглавието на темата, защото друго обсъждаме тука и ще ни се карат :D:

Re: Сервиз за диагностика на БОШ в Пловдив

Публикувано: 07 ное 2008, 10:05
от resistor
Ами то темата я приключихме. Пък ся аз че съм си лаик с това фордче лаик съм си. То е на приятелката ми но мое задължение е поддръжката. :) Ой Мегльо Мегльо *00134*