Страница 1 от 1

Маслен филтър

Публикувано: 03 авг 2007, 22:44
от bobob7
Колеги, имам въпрос относно маслен филтър за Форд Фиеста 2000 г. Каква марка ще ми препоръчате, тъй като чесно казано не съм голям разбирач:?:

Публикувано: 03 авг 2007, 22:58
от HACKO
Иди където сменят масла, там като видят какъв ти е д-ля, ще ти сложат какъвто трябва.
П.П. Извинявай за саркастичния тон, ама напиши поне с Бензин или Нафта върви колата.

Публикувано: 03 авг 2007, 23:04
от bobob7
Мерси за инфото. Бензинова ми е Фиестата. :) ... ще ми трябва малко време, но ще се науча - обещеавам. :)

Публикувано: 03 авг 2007, 23:25
от HACKO
В общи линии всички марки вършат работа, няма никаква гаранция че скъпия марков филтър не е произведен в съседна държава или в Азия, със съответно качество. Аз карам с Филтрон.

Публикувано: 03 авг 2007, 23:47
от Overclock
Филтрон не са лоши, но по принцип разликата между скъпия и евтин филтър не е толкова в марката.По-скъпите имат клапан които не позволява връщане на маслото.

Публикувано: 04 авг 2007, 09:08
от HACKO
Всички имат такъв клапан.
Във филтрите има два клапана, единия не позволява на маслото да се стича обратно в картера при изключен д-л а втория е предпазен ако филтъра се задръсти, той се отваря вследствие на повишеното налягане и пропуска маслото в магистралата без да е филтрирано инак д-ля ще остане без мазане.

Публикувано: 04 авг 2007, 10:12
от Overclock
Не всички имат клапан, в сервиз за смяна на масла съм виждал двата вариянта на един и същи на пръв поглед маслен филтър.

Публикувано: 04 авг 2007, 18:53
от Svetlix
HACKO написа:Всички имат такъв клапан.
Бъркаш ... не всички имат. В момента съм с Филтрон и на него му липсва клапана, който задържа маслото във филтъра когато е загасен двигателя. Като запаля и поне 3-4 сек после ми свети лампата на маслото и чувам как ми почукват клапаните. Като чета насам-натам из форумите доста други се оплакват от същия проблем и най-често срещаните марки са Filtron, Clean u Champion. Аз си имах хубав маслен филтър купен когато сменях маслото ама се оказа, че не са ми уцелили модела в магазина (за моята кола са 2 модела) и само Филтронче успях да си намеря ;(

Като цяло знам, че Bosch-a, който се продава в България не е много стока. Аз лично бих препоръчал MANN, Mahle u Purflux.

и ШАМПИОН ли????

Публикувано: 07 авг 2007, 10:50
от naftova pechka
мислех си че маслен филтър шампион звучи добре........че е читава стока. като прочетох последното мнение разбрах защо като запаля понякога лампата за маслото свети кажи речи 10 и повече секунди...

Публикувано: 07 авг 2007, 11:18
от vladislav
Е добре де вземете си моторкрафт, филтрона за като моята кола е от 4- до 6 лв. зависи от магазина (в София), а моторкрафта 8 лв от ЕТ Ювис, за вашите не вярвам да има кой знае каква разлика.
При палене гасне да кажем за 3 сек. може и за по-малко.

Публикувано: 07 авг 2007, 13:11
от Svetlix
Е добре де вземете си моторкрафт
Е тва е истината като цяло. Взимаш си един такъв от Мото-Пфое и си знаеш, че със сигурност е правен по калъп за твоя автомобил!
При палене гасне да кажем за 3 сек. може и за по-малко.
Зависи колко време е седяла изгасена и колко от маслото във филтъра е успяло да се стече в картера ;)

Публикувано: 07 авг 2007, 21:34
от venom4o
Като и покажа ключа и гасне сутрин лампата(смених маслената помпа)Иначе.. имам наблюдение точно от 3 филтъра Chempion , Filtron ,Bosch
Като в момета съм с Бош.Чемпиъна го сложиха преди да зема колата ,но пред мен.. незнам кви пари е (не повече от 7 лева) не съм имал проблеми доволен бях.Филтрона нямам никакви впечатления щото изключително малко го карах..Стана беля с маслото и го смених заедно с маслото..Сега си купих бош за 8 пари.. Нямам проблеми с лампата.. при високи обороти не ми свети лампата и т.н и мисля да си карам само с Бош от са нататък..