Помпа за гуми :)

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Помпа за гуми :)

Мнение от MegatroniC » 10 апр 2007, 11:25

Ползвате ли някакви помпи и ако да споделете модел или някоя подробност за нея. Че ми писна да се мъкна по бензиностанциите да си коригирам атмосферите и ония да ме гледат странно или да слагат табелки "не работи" "машината за въздух е на бояджия" :lol:
Купих от бриколажа една крачна с манометър, помпих помпих като ненормален - манометъра показва 3,5 атмосфери а гумата мека, пак помпя помпя (тука става въпрос на помпене на една гума от порядъка на 30-40 мин - имам железни нерви а :D ) и накрая каза тряс и помпата се счупи :)
Дайте някакви идеи за нещо не много скъпо и що годе да върши работа, тези електрическите с компресорчетата на 12 волта как са ?

Друго си е руската помпа на стария москвич дванас'так ама баща ми си я ползва немога да му я приватизирам :)
Изображение

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 10 апр 2007, 11:35

Аз ползвам една десетгодишна, купена от Кореком :lol: , работи добре. Колкото показва на нея ( атмосфери), толкова показва и на манометъра на гумаджиите. Крачна , малка, с манометърче на нея.
Помпи се сравнително бързо 1-2 минути на гума ( говорим за корекции от типа на 1.8 до 2.2 примерно), ако е за спаднала до пълна - сигурно ще е бавно . :D
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

помпа

Мнение от tata1971 » 10 апр 2007, 12:22

Аз използвам електрическа помпа която получих в комплект с колата.
Доволен съм от нея.
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 10 апр 2007, 13:45

Тези електрическите, които продават примерно в МЕТРО- маде ин Чайна- за тях съм чувал, че го пускаш компресорчето и отиваш да пиеш някъде бира с картофки. Това при положение, май ако е спаднала гумата докрай.. Сещам се, че един комшия бръмча една вечер доста време, та ми се струваше, че все едно бачка с виброшлайф.. Колко време издържат обаче нямам идея.
Аз съм си с оригинална руска!! Железна е, в прекия и преносен смисъл!
:wink:

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 10 апр 2007, 14:08

да това за тези малки китайски компресорчета е напълно вярно! големи боклуци са. аз си взех крачна малка помпа на нея пише ауто практик от метро за 6 лв. ми върши работа за помпане но за вярна индикация на атмосферите забрави. просто китайците явно не са достигнали до тази секретна технология за да я избълват поне качествено 8)
Be happy

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 10 апр 2007, 14:39

навсякъде - китайски боклуци! Електрическите - работят с часове- "много шем за нищо". Крачната китайска - показва всичко друго, но не и точните атмосфери.

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 11 апр 2007, 09:04

Значи какъв е изхода - да отмъкна помпата на баща ми :D ее не съм такъв човек :oops: :)
Снощи гледах една дето много прилича на руските ръчни помпи, продавача ме убеждаваше че била немска :P Хванах запуших маркуча и набих няколко помпи влиза си все едно не е запушена, викам му на тоя - на дръж си немската помпа. Тц тц да му се невиди.
Минах през шел да заредя служебната кола и понеже има карта с точки взех един манометър дето предлагат с нея, прилича на пръчка и като отчита атмосферите едната и част изкача от вътре като буталце и на него има цветна скала, премерих едната гума 2,4 хмм добре почнах да меря другата и буталцето хвръкна, пфуу дейба и буклуците му, няма нищо качествено по магазините, е има ама трявбва да изсипеш една торба пари с хиляди надценки и да си благодарен на продавача че те е уредил тц тц тц :evil:
Изображение

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 11 апр 2007, 11:00

За манометър- преди време си бях купил някъв китайски, но си беше със стрелка- излезна много точен... но кара около година защото се пръсна на земята. Купих същия нов, но този път късмета ми изневери.. :(

john3v
потребител
потребител
Мнения: 126
Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
Местоположение: Ст. Загора
Status: Извън линия

Мнение от john3v » 13 апр 2007, 14:15

Купих по неволя един ел. компресор от Практис-а за 15.80лв.
Напълно спаднала гума я вдигна на 1.8atm (само за да я закарам до гумаджийницата) само за 10-ина минути (можи и по-малко да са били).
Та тия компресорчета трябва да ги гледате какво пише по тях - обикновено пише че на всеки 10 мин работа трябва да почиват 30 мин., т.е. ако имаш да помпиш повече от една гума - отиде ти деня.
В Метро има къдърни (руски) помпи, с които една напълно спаднала гума се вдига след литър пот, ама ако имаш помощник става по-добре.
Има и трети вариант - мощен компресор за 12волта, но ако се храни не от акулулатора, ами запалката има опасност да загори предпазителя за купето.
Изображение

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 27 май 2007, 00:08

Крачна помпа - 7лв. + манометър от OMV за 2.80 (един жълтичък, малко закривен, много точен!) - това е моята рецепта :)

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 май 2007, 08:49

Аз имам една измислена помпа ръчна.. Амаа не я ползвам защото имам и компресор в нас ии е много гот с него.. се 1 съм на бензиностанция... :P

Потребителски аватар
batista
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
Status: Извън линия

Мнение от batista » 01 юни 2007, 00:29

redchampions написа:Крачна помпа - 7лв. + манометър от OMV за 2.80 (един жълтичък, малко закривен, много точен!) - това е моята рецепта :)

Точен ли е манометъра??? Да вземам и аз от него!
А помпата ква е???

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта