Няколко въпроса свързани с поддръжката...
- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Няколко въпроса свързани с поддръжката...
Става въпрос за следното има ли определенни км. на които трябва да се смени ангренжният ремък в комплект с ролките говориме за оригиналият на Мондео на 230000км няма проблем просто профилактика
Някакво конкретно поведение, което да ми подскаже за смяната
Другото е на колко км. си сменяте маслото и какво е най-добре според вас за Мондео 1.6i 16v аз съм се ориентирал към Мобиле1 вие нещо специялно от което сте доволни
И да попитам течността за спирачките и хидравликата не се сменя, а само се долива нали
Каква течност препоръчвате
Ако се сетя още нещо ще допълвам след това... 






- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Значи на ремъка на Мондео с ролките - сменя се на 90 000км
Масло - имам досега навъртяни 95 000км с Приста Бензин 10W40, но ако ти се дават пари става и Мобил и Кастрол и т.н.
Спирачна течност и течност на хидравликата - сменяй ги веднага, разхода е минимален в сравнение с белята която отварят. Следващата им смяна - на практика при новия собственик.
Антифриз - смени по възможност и него, ако е органичен идеално!
Спирачната течност ти е DOT4, а на хидравликата ATF! Ми тва е общо взето
а и маслото се сменя на 10 000км ако караш само градско иначе повече . . .
Масло - имам досега навъртяни 95 000км с Приста Бензин 10W40, но ако ти се дават пари става и Мобил и Кастрол и т.н.
Спирачна течност и течност на хидравликата - сменяй ги веднага, разхода е минимален в сравнение с белята която отварят. Следващата им смяна - на практика при новия собственик.
Антифриз - смени по възможност и него, ако е органичен идеално!
Спирачната течност ти е DOT4, а на хидравликата ATF! Ми тва е общо взето

- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Във сервиза на форд ми казаха, че течност на хидравликата се досипвала, а не се сменяла, а като не знаят каква е предишната примерно
Иначе колко пари е смяната на течността за спирачките и хидравликата и колко мл/л се сипват
Относно маслото дайте малко повече разяснения това с цифрите и буквите какво означава и кое е най-доброто а за парите без значение, ако има нещо което е добро като качество изпитано и добро на цена ок, ако не слагам хубаво само както примерно карам само с Ви-палър рейсинг... Относно ремъците предполагам, ако са сменяни в Германия както трябва значи не са на повече от 50000км. какво да ги правя тях, че те са си 150-200лв. 



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
За да няма "преполагам" сменяваш и си знаеш.
Щото ако ремъка сам се обади ... гарван грачи грозна история
Течност на спирачките се сменява на 2 години - мързи ме да пиша защо.
За хидравликата още не съм опирал до там. За доливане е но мисля да я сменявам.
За маслото има ..............................
...........
ЦЕЛИЯ ФОРУМ Е ОМАЗАН С МАСЛО
и пак има сърдити и не разбрали ..........

Щото ако ремъка сам се обади ... гарван грачи грозна история
Течност на спирачките се сменява на 2 години - мързи ме да пиша защо.
За хидравликата още не съм опирал до там. За доливане е но мисля да я сменявам.
За маслото има ..............................
...........
ЦЕЛИЯ ФОРУМ Е ОМАЗАН С МАСЛО



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
ДА !
Най-добрия вариант е МП. Цената е по-висока но до колкото знам дават пробег 120 000 км (не можах да разбера кво е 120к ... 120 килограма нещо
, някой го е видял някъде че се замества хиляди с него но какво ли всъщност означава няма значение важно сме модерни)
Писано е в ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ и за масло и за ремъци и също е писано и в ГРИЖИ ПОДРЪЖКА ЕКСПЛОАТАЦИЯ но явно имате проблем с браузерите и не ги виждате тия теми.
Събрал съм ги при мен с 0ЛИГОФРЕНСКОТО заглавие "Хвърли едно око преди да питаш" с нагласата, че ще сте достатъчно любопитни да ровнете да видите какво има вътре не всеки ден да се налага да пишем

Най-добрия вариант е МП. Цената е по-висока но до колкото знам дават пробег 120 000 км (не можах да разбера кво е 120к ... 120 килограма нещо

Писано е в ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ и за масло и за ремъци и също е писано и в ГРИЖИ ПОДРЪЖКА ЕКСПЛОАТАЦИЯ но явно имате проблем с браузерите и не ги виждате тия теми.
Събрал съм ги при мен с 0ЛИГОФРЕНСКОТО заглавие "Хвърли едно око преди да питаш" с нагласата, че ще сте достатъчно любопитни да ровнете да видите какво има вътре не всеки ден да се налага да пишем

- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Кво като е на 230,слагай оригинално Фордовско масло 5на30 от МотоПфое наливно,не забравяй,че си с хидравлични клапани!Мойта е на 218 хилки и къпя с такова вече три смени откак е в БГ,клапаните въобще не се обаждат,доливам около половин кило за десет хиляди км. За хидравликата става всяко АТФ Декстрон2,отговарящо на спецификациите на Форд.Пусни едно търсене за всичко по отделно сме говорили вече,има и номерата на спецификациите даже някъде.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта