Няколко въпроса свързани с поддръжката...

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Няколко въпроса свързани с поддръжката...

Мнение от b2d » 01 май 2007, 18:54

Става въпрос за следното има ли определенни км. на които трябва да се смени ангренжният ремък в комплект с ролките говориме за оригиналият на Мондео на 230000км няма проблем просто профилактика :?: Някакво конкретно поведение, което да ми подскаже за смяната :?: Другото е на колко км. си сменяте маслото и какво е най-добре според вас за Мондео 1.6i 16v аз съм се ориентирал към Мобиле1 вие нещо специялно от което сте доволни :?: И да попитам течността за спирачките и хидравликата не се сменя, а само се долива нали :?: Каква течност препоръчвате :?: Ако се сетя още нещо ще допълвам след това... :)

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 01 май 2007, 19:08

Значи на ремъка на Мондео с ролките - сменя се на 90 000км
Масло - имам досега навъртяни 95 000км с Приста Бензин 10W40, но ако ти се дават пари става и Мобил и Кастрол и т.н.
Спирачна течност и течност на хидравликата - сменяй ги веднага, разхода е минимален в сравнение с белята която отварят. Следващата им смяна - на практика при новия собственик.
Антифриз - смени по възможност и него, ако е органичен идеално!
Спирачната течност ти е DOT4, а на хидравликата ATF! Ми тва е общо взето :roll: а и маслото се сменя на 10 000км ако караш само градско иначе повече . . .

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 01 май 2007, 20:37

Във сервиза на форд ми казаха, че течност на хидравликата се досипвала, а не се сменяла, а като не знаят каква е предишната примерно :?: Иначе колко пари е смяната на течността за спирачките и хидравликата и колко мл/л се сипват :?: Относно маслото дайте малко повече разяснения това с цифрите и буквите какво означава и кое е най-доброто а за парите без значение, ако има нещо което е добро като качество изпитано и добро на цена ок, ако не слагам хубаво само както примерно карам само с Ви-палър рейсинг... Относно ремъците предполагам, ако са сменяни в Германия както трябва значи не са на повече от 50000км. какво да ги правя тях, че те са си 150-200лв. :?:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 май 2007, 20:42

За да няма "преполагам" сменяваш и си знаеш.
Щото ако ремъка сам се обади ... гарван грачи грозна история
Течност на спирачките се сменява на 2 години - мързи ме да пиша защо.
За хидравликата още не съм опирал до там. За доливане е но мисля да я сменявам.
За маслото има ..............................
...........
ЦЕЛИЯ ФОРУМ Е ОМАЗАН С МАСЛО :twisted: и пак има сърдити и не разбрали .......... :cry: :evil:

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 01 май 2007, 20:49

Относно ремъка задължително с 3бр. ролки или и в МП ли е най-добрият вариянт или е без значение важното е да са нови :?: Да знам, ако има разлика в цените да си преценявам... :roll:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 май 2007, 21:44

ДА ! :evil:
Най-добрия вариант е МП. Цената е по-висока но до колкото знам дават пробег 120 000 км (не можах да разбера кво е 120к ... 120 килограма нещо *00147*, някой го е видял някъде че се замества хиляди с него но какво ли всъщност означава няма значение важно сме модерни)
Писано е в ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ и за масло и за ремъци и също е писано и в ГРИЖИ ПОДРЪЖКА ЕКСПЛОАТАЦИЯ но явно имате проблем с браузерите и не ги виждате тия теми.
Събрал съм ги при мен с 0ЛИГОФРЕНСКОТО заглавие "Хвърли едно око преди да питаш" с нагласата, че ще сте достатъчно любопитни да ровнете да видите какво има вътре не всеки ден да се налага да пишем :(

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 01 май 2007, 21:46

ами КИЛО значи хиляди, така че 120 к е сто и 20 хиляди, кво толкова не му разбираш :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 май 2007, 21:53

Тва можеше и на лична ме светнеш !
Мирси все пак ! :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 02 май 2007, 00:25

Абе точно този ремък на колко места ще го обсъждаме?
Колега, в газаджийския сектор пишеш че ремъка е оригинален на 230000км, после предполагаш 50000км. Кое е вярното, щото ако ремъка ми е на 230000 сън няма да спя преди да го сменя.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 02 май 2007, 09:17

абе в крайна сметка като човек си купи кола втора ръка (ако в случая е така де) е хубаво да се сменят тия неща за да ти е мирна главата...

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 03 май 2007, 08:40

Кво като е на 230,слагай оригинално Фордовско масло 5на30 от МотоПфое наливно,не забравяй,че си с хидравлични клапани!Мойта е на 218 хилки и къпя с такова вече три смени откак е в БГ,клапаните въобще не се обаждат,доливам около половин кило за десет хиляди км. За хидравликата става всяко АТФ Декстрон2,отговарящо на спецификациите на Форд.Пусни едно търсене за всичко по отделно сме говорили вече,има и номерата на спецификациите даже някъде.
Изображение

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта