Проблем с оборотите на двигателя
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Проблем с оборотите на двигателя
Първият проблем ми е още с запалването на двигателя ( фиеста мк3 91год. 1.1 карбуратор ), щом запаля трябва да държа крака си на предала на гъста или да дръпна смукача, иначе ще угасне колата или ще държи 2-3 хиляди оборота и почва да се тресе, но след като загрее колата ( до първата чертичка ) всичко се нормализира и държи точно 1000 оборота
Къде да търся проблема, и как да го реша?
Втория проблем идва с пускането на фаровете, щом вече е загряла колата и се нормализират оборотите, като пусна фаровете и оборотите падат на 850-900 хил.
И за двата проблема си имам едно на ум от какво може да е, но искам да се консултирам с вас и да дадете съвети или ако някой е имал същите проблеми да каже как ги е унищожил
Благодаря ви предварително 

Втория проблем идва с пускането на фаровете, щом вече е загряла колата и се нормализират оборотите, като пусна фаровете и оборотите падат на 850-900 хил.

И за двата проблема си имам едно на ум от какво може да е, но искам да се консултирам с вас и да дадете съвети или ако някой е имал същите проблеми да каже как ги е унищожил


Drag Racing Pleven


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на двигателя
Аз проблем не виждам, за тебе не знам, може би лека донастройка на карбуратора, но това е нормалното поведение на студена кола с карбуратор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на двигателя
Когато закупих колата нямах този проблем, палех и тръгвах ? а това за фаровете какъв е проблемаHACKO написа:Аз проблем не виждам, за тебе не знам, може би лека донастройка на карбуратора, но това е нормалното поведение на студена кола с карбуратор.

Drag Racing Pleven


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на двигателя
Нормално е, като се пуснат фарове оборотите леко да падат. Не е нормално ако падат много (проблем в електрическата система).
И аз при първи старт за деня дърпам смукача, макар че някой път и аз съм успявал да запаля без него (най-вече лятото). Какви са тези 2-3000 оборота (или имаш предвид 2-300), тоя смукач твоя ръчен ли е?
Според мен проблемът с оборотите и елконсуматорите на колата идва заради това, че прекалено много от трайно/постоянно работещите консуматори, особено ако нямат релета, вървят по един единствен кабел. Преди си бях свързал допълнителните фарове за мъгла към основните и ми се товареше инсталацията, свързах ги отделно и вече нямам такъв проблем. Многото консуматори през един кабел и букса са и предпоставка за ускорено амортизиране на електрическата система, и оттам нещата вече тръгват много бързо. Специално за фаровете едно възможно решение е да се пусне от акумулатора директно плюс през реле, което се активира от ключа (има доста схеми за това в нета).
И аз при първи старт за деня дърпам смукача, макар че някой път и аз съм успявал да запаля без него (най-вече лятото). Какви са тези 2-3000 оборота (или имаш предвид 2-300), тоя смукач твоя ръчен ли е?
Според мен проблемът с оборотите и елконсуматорите на колата идва заради това, че прекалено много от трайно/постоянно работещите консуматори, особено ако нямат релета, вървят по един единствен кабел. Преди си бях свързал допълнителните фарове за мъгла към основните и ми се товареше инсталацията, свързах ги отделно и вече нямам такъв проблем. Многото консуматори през един кабел и букса са и предпоставка за ускорено амортизиране на електрическата система, и оттам нещата вече тръгват много бързо. Специално за фаровете едно възможно решение е да се пусне от акумулатора директно плюс през реле, което се активира от ключа (има доста схеми за това в нета).
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- Racinga
- потребител
- Мнения: 534
- Регистриран: 16 ное 2009, 23:51
- Модел на автомобила: Форд Фокус мк1
- Местоположение: Djambazi Racing Team Pleven
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на двигателя
мен това за фаровете не ме притеснява чак толкова, повече ме притеснява това защо не държи хубави обороти колата като е студена, а като загрее няма проблеми ... преди не бях така, от зимата съм така ... възможно ли е да е от кабелите ( единия съм го преправял ) ? и да питам нещо друго... смених гумички на клапаните регулирах ги, смених масло маслен филтър, и сега като запаля колата и като поработи 20-30 секунди започва да пуши обилно от ауспуха за време около 20-30 секунди и после спира да пуши, и си мирише на масло, карам така вече 200 + км и нивото на маслото ми не е мръднало но продължава да си пуши ( само при запалването на колата ) къде да търся проблема 

Drag Racing Pleven


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта