Колебания в турбото на Мондео МК4
Публикувано: 03 май 2023, 17:53
Здравейте колеги,
Нов съм във форума, но въпреки това имам надежди, че бихте могли да ми помогнете с някакво решение на проблема, който имам с автомобила си. Значи автомобила е Мондео 2009 МК4 2.0, 140к.с., 103kW. Закупено от мен с мерак и удоволствие (карал съм такова служебно преди десетина години и бях много доволен, затова се насочих към този модел и сега). Та купих колата и я вкарах за цялостно обслужване масла, филтри, ангренаж, тампони, маркучета и каквото друго е необходимо, за да имам един надежден автомобил, да ама не...
Влиза в авариен режим и светва ESP-то.
Свалихме DPF-а и го почистихме, защото имаше спукано маркуче на датчика му за налягане. Оказа се че й не е толкова зацапан, но пак влиза в авариен режим. В момента колата има колебания в турбото, надува и изпуска, като я задържа на 2200 обророта на място и започва да надува до 2500 оборота и така 2200-2500 постоянно падат и се вдигат, в движение е същата работа държа педала на една позиция и скорост, а се осеща как поема и отпуска, а и турбото се чува как свири и отпуска, докато в един момент светне ESP-то и влезе в авариен режим и там вече знаете. Грешката която дава е обща, за налягане на горивото и въздуха. Пак казвам няма спукани и сцепени маркучи никъде и в сервиза вече искат да ми свалят турбината.
Ще съм ви много благодарен, ако все пак някой от вас даде някакво рационално предложение за решаване на проблема ми, или препоръки за сервиз във Варна който да посетя, защото някак си все си мисля, че пък може и да стане без сваляне на турбото.
Благодаря ви предварително!
Нов съм във форума, но въпреки това имам надежди, че бихте могли да ми помогнете с някакво решение на проблема, който имам с автомобила си. Значи автомобила е Мондео 2009 МК4 2.0, 140к.с., 103kW. Закупено от мен с мерак и удоволствие (карал съм такова служебно преди десетина години и бях много доволен, затова се насочих към този модел и сега). Та купих колата и я вкарах за цялостно обслужване масла, филтри, ангренаж, тампони, маркучета и каквото друго е необходимо, за да имам един надежден автомобил, да ама не...
Влиза в авариен режим и светва ESP-то.
Свалихме DPF-а и го почистихме, защото имаше спукано маркуче на датчика му за налягане. Оказа се че й не е толкова зацапан, но пак влиза в авариен режим. В момента колата има колебания в турбото, надува и изпуска, като я задържа на 2200 обророта на място и започва да надува до 2500 оборота и така 2200-2500 постоянно падат и се вдигат, в движение е същата работа държа педала на една позиция и скорост, а се осеща как поема и отпуска, а и турбото се чува как свири и отпуска, докато в един момент светне ESP-то и влезе в авариен режим и там вече знаете. Грешката която дава е обща, за налягане на горивото и въздуха. Пак казвам няма спукани и сцепени маркучи никъде и в сервиза вече искат да ми свалят турбината.
Ще съм ви много благодарен, ако все пак някой от вас даде някакво рационално предложение за решаване на проблема ми, или препоръки за сервиз във Варна който да посетя, защото някак си все си мисля, че пък може и да стане без сваляне на турбото.
Благодаря ви предварително!