Страница 1 от 1

Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.

Публикувано: 23 авг 2015, 21:50
от CARDI
Здравейте,
От скоро съм регистриран тук и сега търся помощ.
Колата е Форд Фокус, 2002г., 1,8TDCI, 100к.с.
От около месец карам колата. До сега бяха все горещини и не ми направи впечатление, но като застудя последните 2-3 дни забелязах, че много бавно стрелката достига изправено положение (даже бих казал, че при каране в града, не може да загрее нормално) и всички маркучи и разширителният съд са горещи. Според мен проблема е термостата, ще го сменям.
Въпросите ми са:
1. От къде е най-удобно да се източи антифриза, така че да може да се събере и използва пак?
2. Колко литра събира системата?
3. При наливането, как се обезвъздушава системата?
4. Някакви особености?
Благодаря предварително!

Re: Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.

Публикувано: 26 авг 2015, 21:08
от CARDI
Брей-й-й, много помощ, много нещо, бе!

Re: Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.

Публикувано: 27 авг 2015, 10:32
от ieiei
и всички маркучи и разширителният съд са горещи. Според мен проблема е термостата, ще го сменям
Ако 2та маркуча(дебелите) към радиатора и самият той е горещ преди да е " изправила " стрелката тогава е термостата.
На радиатора от долу има кранче(пробка) за източване.После пълниш ,палиш докато пусне перката ,гасиш и когато истине -доливаш.
Имаш ли парно значи е обезвъздушена.

Re: Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.

Публикувано: 27 авг 2015, 23:54
от paci
Не съм карал дизел и не съм изобщо компетентен, затова чисто теоретично от това което съм чел:
КПДто при дизела отива за работа, а не да топли атмосферата.
Проблем нямаш и не барай :)
За страни със студен климат и май по-високите нива на оборудване с климатроник слагат подгряване на малкия кръг.
Ако нямаш такова подгряване ще има да го чакаш тоя дизел да загрее.
Изчакай някой компетентен да се изкаже и не бързай да ровиш колата :)