нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
nasko171
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 яну 2012, 18:32
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от nasko171 » 03 яну 2012, 18:54

здравейте колеги ! имам три форда , наскоро в интернет видях че има нагревател за малкия крьг на антифриза на 12v . интересува ме някой има ли информация откаде мога да се сдобия с такьв нагревател

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от ЯЛТА » 03 яну 2012, 20:00

Аз съм чул че само ФОРД-КА имат такъв, може и да греша, за подгряване антифриза за парното-малкия кръг:
Изображение
Аз пък имах едно време ПЕЖО-505 с 2.3 д.-мотор, който имаше 150 вата нагревател на 220 волта, монтиран отзад на главата зад 4-ти цилиндър с кабел и щепсел, още е някъде в мазето ми.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от paci » 03 яну 2012, 20:33

ЯЛТА написа: ...
Това е клапан за контрол на потока антифриз към радиаторчето в купето.
На Фиестата ми е такъв, но не знам КАто дали е същия и дали изобщо системата е реализирана по същия начин.
За подгряване на малкия кръг знам, че имат TDCI.
Имаше някъде нещо споменавано във форума.

nasko171
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 яну 2012, 18:32
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от nasko171 » 04 яну 2012, 19:50

този нагревател го има на 220v в aukro , разбрах че всички автомобили от скандинавските страни внесени у нас го имат . Представлява трьба с навит нагревател около нея и реле за изключване при достигане на тампература на антифриза до 60*

Потребителски аватар
imarh
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от imarh » 04 яну 2012, 20:26

nasko171 написа:...този нагревател го има на 220v в aukro...
Линк?

nasko171
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 яну 2012, 18:32
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от nasko171 » 04 яну 2012, 23:28

ПРЕДИ МАЛКО ТОЗИ НАГРЕВАТЕЛ ГО ВИДЯХ И В BAZAR.BG ЕТО СНИМКА

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от ЯЛТА » 05 яну 2012, 10:20

nasko171 написа:ПРЕДИ МАЛКО ТОЗИ НАГРЕВАТЕЛ ГО ВИДЯХ И В BAZAR.BG ЕТО СНИМКА
Опитай пак.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
imarh
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от imarh » 05 яну 2012, 11:30

Предполагам става дума за това:
http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B ... 1%82%D0%B0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от kEFi на 05 яну 2012, 21:55, променено общо 1 път.
Причина: ...без обезкосмяване (1)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от ЯЛТА » 05 яну 2012, 12:02

Хубаво е, но ми се струва скъпичък - 130 лв. :
Изображение
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
imarh
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от imarh » 05 яну 2012, 13:22

И бая мощен. Между другото мен малко ме съмнява антифриза да може да прави конвекция сам в малкия кръг само поради това, че топлата вода ще изплува нагоре, а студената ще я избутва отдолу.
Последна промяна от kEFi на 05 яну 2012, 21:55, променено общо 1 път.
Причина: ...(2)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от ЯЛТА » 05 яну 2012, 13:33

Може, но този вариант на монтаж не ми харесва:
Изображение
естествено за различни мотори и мястото е различно, а не ми се мисли какво ще стане ако откаже да сработи датчик-/включване-изключване/, при 2000 вата мощност.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от Didibao » 05 яну 2012, 13:37

Аз съм гледал цяла система за скандинавските страни, но подгряването на андрифриза беше комбинирано с малка ел. помпа, имаше дозареждане на акумулатора + някаква малка духалка вътре в автомобила, но беше на доста по висока цена от това, а впрочем това е нагревател като за старите поялници с човките дето бяха нахлузен на тръба с термореле, реално не му е това цената.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от HACKO » 05 яну 2012, 15:14

Didibao написа:Аз съм гледал цяла система за скандинавските страни, но подгряването на андрифриза беше комбинирано с малка ел. помпа, имаше дозареждане на акумулатора + някаква малка духалка вътре в автомобила, но беше на доста по висока цена от това, а впрочем това е нагревател като за старите поялници с човките дето бяха нахлузен на тръба с термореле, реално не му е това цената.
В това е истината, впрочем единствения проблем е циркулационната помпа, по-точно в коя кола има стандартно такава (току що се сетих в руската Газела/Собол има такава), всичко друго се прави много лесно в домашни условия. Няма нужда да се слага допълнителна духалка, просто се подава напрежение през диод към вентилатора на парното. Като се включи захранването вентилатора ще тръгва независимо от положението на ключа на таблото. Нагревателя ще работи на 220V може да се използва нагревател от "Юнга", кафеварка или да се изработи подобен на този от снимката (според мене така както е направен, загубите ще са огромни). В магазините за резервни части за кафемашини има много подходящи термостати. Ще трябва да се монтира трансформатор с подходяща мощност за захранване на циркулационната помпа и вентилатора (няма смисъл да се харчи ток от акумулатора) а ако се сложи по-мощен, може да се отклони част от тока за дозареждане на акумулатора. Естествено това е приложимо само за коли в гараж или такива които са паркирани до къщи и може да се захранят с 220V.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от synthez 3D » 05 яну 2012, 15:20

За всеки модел Форд си има оригинални нагреватели на 220V.Цената им е малко соленичка,но все пак са си оригинални за конкретния двигател.
Изображение
Кабелите за свързване струват почти колкото и самия нагревател и буксата за включване изглежда така
Изображение
При оригиналния нагревател няма контрол на температурата.Монтира се или в блока,или близо до него,в зависимост от двигателя.Нагревателя е потопен в антифриза и по този начин загубите не са чак толкова големи.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от HACKO » 05 яну 2012, 15:51

Хайде на нагревателите, има за всички, не се блъскайте:
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от Didibao » 05 яну 2012, 16:01

Наско системата която гледах аз духалката беше вътре и отопляваше купето, а иначе цялата система си имаше блок за управление, ако намеря снимки ще постна.
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от ЯЛТА » 05 яну 2012, 16:04

На времето имаше един майстор в София, който монтираше нагревател на мястото на тапа на блока на Мерцедес.
HACKO написа:Хайде на нагревателите, има за всички, не се блъскайте:
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
А 1.8 тд. Мондео, с кой модел да го асоциирам ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от diesel1.6 » 05 яну 2012, 17:11

Я, каква тема - тъкмо преди малко си поравях казанчето на нагревателя, имаше една грозна шупла.
В Швеция и района не ползват нагреватели като горните. Там или са в тапа на блока, или в казанче като моя. Мощността е 500 - 700 вата за двигатели като нашите. Загряват за кратко време, от 30 минути до 2 часа според температурата, вятър, отопление на купето или не. Нямат защита, натопени са в антифриза. Циркулацията обичайно е с конвекция, без помпа. Работи отлично, не знам защо се предлагат и с помпа. Сигурно е за улеснен монтаж - опъваш маркуча без да мислиш къде слагаш казанчето. Питал съм за нови, по 100 - 150 лв са разните видове там. Аз си направих две пробно, още не съм монтирал на колата.
Това нещо е изклчително удобно. За 20 стотинки ток ти дава суха топла кола, икономия на време (тръгваш веднага), икономия на акумулатор (поне няколко години повече трае), сигурно палене до голям студ, поне до -30 е като лятно палене, -50 може да е твърде хладно. Тогава става пробем липсата на стъклопакет и други неща. В Бг не ни интересува.
Моите нагреватели излизад 40 - 60 лв, не съм смятал точно, а и зависи дали ще се сложи термоизключвател, какъв ще е кабелът т.н. Нямам търпение да пробвам и да се похваля.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от HACKO » 05 яну 2012, 19:36

Тези в И-Бей, почти всички се слагат на място на тапа. За съжаление са за 120V *00101* , не че не стават ама ще трябва гимнастика или два последователно.
Относно циркулационната помпа, идеята е докато се топли двигателя, да се топли и купето :lol: . Спокойно може да се ползва такъв нагревател + отделна помпа на маркуча към радиатора на парното, даже така ще стане по-лесно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза

Мнение от diesel1.6 » 05 яну 2012, 19:47

Ще ми се да си спестя циркулационната помпа. Мисля да си сложа нагревател на маркуча към парното на мондеото, и да закача вентилатора към нагревателя за да върти лекичко. Така топлото като се върти през двигателя, ще минава и през парното. Всъщност и да не върти вентилаторът, купето ще се постопли, и като запаля стъклото ще се издуха много бързо от топлия двигател.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта