Прегряване Ford Eskort 1.6 97? РЕШЕН!

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Falcon
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 ное 2011, 22:24
Модел на автомобила: Eskort 16v 1.6 97г.
Status: Извън линия

Прегряване Ford Eskort 1.6 97? РЕШЕН!

Мнение от Falcon » 03 ное 2011, 22:32

Фордът ми започна да загрява. Температурата обикновенно стига до средата между A и L и тогава се включва перката, но перката спря да се включва. Включва се само като пусна климатика.

Ще съм ви много благодарен ако ме светнете за какво става дума и някой имал ли е подобни проблеми.
Последна промяна от kEFi на 08 ное 2011, 19:32, променено общо 1 път.
Причина: Успешно разрешен проблем!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от opex » 04 ное 2011, 18:19

перката има 2 степени, предполагам ти се включва втората когато стрелката е на края на бялото като отива в червеното. Има едно реле голямо зелено мисля зад акумулатора дето през него се включва бърза/бавна и "бавната" част му е изгоряла.
Са интересната част е че трудно се намирало, а ново стрвало 150лв ли нещо такова (някой преди месец-ва беше писал във форума по груби спомени, дано все пак да не е така).. така, че гледай по морги това-онова или по Симеон ама първо го пробвай и тогава плащай!

Falcon
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 ное 2011, 22:24
Модел на автомобила: Eskort 16v 1.6 97г.
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от Falcon » 04 ное 2011, 22:31

Благодаря за отговора ! Днес бях на сервиз и ми казаха точно това,а частта нова е 150 - 160 лв. В момента съм в период на търсене.

Само още един въпрос: Взех си ново радио за да сменя старото фабрично, за това си взех евробукса която директно от оригиналните изходи без рязане става на евробукса но работеше само на контакт или в запалено положение и отидох да ми срехат 2 кабела на радиото да да работи постоянно и днес ми казаха че може да е заради това но аз си бях свалил родиото предварително.
Та въпроса ми е възможно ли е да е от това за да знам когато намеря частта кое радио да сложа?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от HACKO » 05 ное 2011, 09:24

Питаш дали като сте модифицирали инсталацията за радиото не сте повредили нещо и за това не включва вентилатора? Зависи от "майстора", ако е специалист може да направи всякакви поразии.
Оргинално радиото работи със поставен ключ, завъртян на първа позиция (не е на котнакт).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от kEFi » 06 ное 2011, 19:12

Доколкото знам в този сноп кабели (за радиото) принципно би трябвало да има 2 захранващи кабела - единия е свързан с поставянето на ключа (твоя случай) и втори постоянно захранен. Ползва се също и захранването на запалката.
Трудно ми е да допусна, че някой би взел 12V от другаде....

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от opex » 06 ное 2011, 19:21

Да, на теория ако майстора е магаре може и стоповете да не ти работят после, но реално двете неща (имам предвид схемите за захранване на радиото и перката) нямат нищо общо освен акумулатора, за това едва ли.

Иначе ескорта ми го карах така 3 години и няма абсолютно никакви проблеми и до ден днешен. Двигателя е перфектен. Не е Рено това, като дигне 80 градуса главата да става на фльонга ...

Може да те посъветвам друго - на дебелия маркуч между радиатора и термостата малко отдолу е датчика за перката, вадиш му буксата и с един проводник като мост пробвай на кои крачета тя тръгва. Извеждаш си от тях проводници до купето, връзваш си ги някъде на ключе и пускаш перката когато си искаш, за колкото време искаш. 150 лв ега ги дам за едно реле..! По-скоро ще видя на зеленото реле коя част е изгоряла и съответните проводници ще ги махна, удължа и вържа на отделно реле до него. Но е играчка и не ми се занимава вече.

Falcon
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 ное 2011, 22:24
Модел на автомобила: Eskort 16v 1.6 97г.
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от Falcon » 06 ное 2011, 20:38

Благодаря за отговорите!
Ford-а е поправен и отново в действие ... :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от kEFi » 07 ное 2011, 19:34

Falcon написа:Благодаря за отговорите!
Ford-а е поправен и отново в действие ... :)
Ако искаш може да споделиш как точно и какво му е оправено?

Falcon
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 ное 2011, 22:24
Модел на автомобила: Eskort 16v 1.6 97г.
Status: Извън линия

Re: Прегряване Ford Eskort 1.6 97

Мнение от Falcon » 07 ное 2011, 22:36

kEFi написа:
Falcon написа:Благодаря за отговорите!
Ford-а е поправен и отново в действие ... :)
Ако искаш може да споделиш как точно и какво му е оправено?
Термостата и датчика за температурата. Смених ги и двете :) А иначе генералния проблем беше от Термостата, но нали умните техници ми бяха казали друго та просто загубих малко време. А най-често възможно е да е в термостата или както казаха по-нагоре релето на перката.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта