Страница 1 от 1
FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 18 май 2011, 19:38
от radiomixbg
Здравейте,колеги.аз съм нов във форума.Идеята е ,че онзи ден си купих форд ескорт 1.4 карбуратор 1990 г.В доста прилично състояние .До тук добре.Ама няма палене гадината.При собственика си запали даже я карахме и на другият ден нищо.Отзад на карбуратора има нещо като свещ и му е подаден плюс от акумулатора.Някой му викат жигльор на ниските обороти,други бушон ама това нещо е счупено на две.Колата има и АГУ но не пали нито на ГАЗ/Бензин.Веднага се появиха мнения за скрап и за боклука ама колата е пазена и ми е жал за нея.Ще Ви покажа снимки на въпросната част.Карбуратора е Вебер до колкото прочетох.Ако някой има идея да помага.Благодаря предварително.КАЧИХ СНИМКИТЕ НА МОЯ СЪРВЪР ЕТО ЛИНК
http://mixbg.net/ford/ днес обърнах магазините за части в София и нищо.
ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ АКО ТЕМАТА НЕ Е ЗА ТУК.
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 18 май 2011, 20:50
от HACKO
Времето е топло и трябваше да запали на Газ, там карбуратора не играе особено важна роля.
Непаленето може да дойде от проблем в запалването.
Провери също да не би проблема да е от копчето за превключване Газ/Бензин.
Карбуратора е най-невероятната причина.
Иначе това което си снимал е ел.магнитен клапан на жигльора за празен ход. Заради повредата му няма да имаш тихи обороти на Бензин, но няма да пречи на паленето. На Газ изобщо не оказва влияние.
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 18 май 2011, 23:28
от radiomixbg
Благодаря за бързия отговор.Форда припалва, форсирва се до 2500 оборота-сам, след което гасне.Това го прави, когато е на Газ.На бензин не иска да откъсне явно заради въпросния жигльор.Смених свещи, дистрибуторна капачка,кабели и отново не иска да пали.Възможно ли е проблема да е по ел. системата при положение, че акомулатора е нов?Благодаря предварително за отговора.
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 19 май 2011, 09:17
от HACKO
Като припали, не подаваш ли "газ"? Опитай да обогатиш с копчето за обогатяване и като припали подай "газ". Говоря когато е на Газ.
Като запали я подкарай и когато е в движение на скорост, превключи на Бензин за да може да се напълни карбуратора. Като запали няма да имаш тихи обороти, ще гасне веднага. За да запали също трябва да подадеш газ, няма да запали без да помогнеш.
Не видях на снимките кое е счупено, като включваш и изключваш кабела (под напрежение), трябва да се чува цъкане. Ако не работи виж по моргите, някой втора употреба.
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 19 май 2011, 09:42
от radiomixbg
Благодаря "HACKO".Ще се разровя по моргите.Да подавам газ и той препалва но в момента в който стигне примерно до 2000 оборота и вече е изгаснал.Интересното е ,че когато палеше дори ида по загрее малко примерно до 70% движи се добре и ако включишш примерно 4-рта или 5-та скорост загасва веднага в момента в който отпуснеш съединителя.днес ще ходи до един сервиз,в предните два момочетата вдигнаха ръце и казаха ,че незнаят какво му е.По отношение на жигльора ,ами аз съм го снимал закрепен дето се вика резбата е отделена от тялото счупен е на две.И вътре я няма пружината с пластинката (поне трябва да има такива до колкото разбрах от нета)и го свалих защото при подаване на + 12v не се чува цък и т.н.Днес ще видим какво ще направят в поредният сервиз и ще пиша за какво става въпрос.Защото найстина проблема е много странен.И нещо което ми хрумна в момента.Възможно ли е да е от чукчето на делкото.Защото само него не съм сменил по запалителната система.
Ще пиша каво са казали в сервиза довечера.Поздрави и лек ден .
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 20 май 2011, 13:10
от radiomixbg
Колеги ,купих си нов карбуратор.днес ще го сложа да видим дали ще тръгне добичето.Майсторите от поредният сервиз казаха ,че е проблема в карбуратора.ОК веднага си взех нов и ако и сега не се разреши ще търся проблема другаде.НАСКО оказа се ,че ключа за гаста си е ОК.Не е там проблема смених го с друг и същото си прави.Ще напиша все пан какъв е бил проблема "ако се реши де" за да знаят и други ако попаднат в такава ситуация.
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 03 юни 2011, 22:06
от peterdi_bg
Реши ли се проблема, какво стана?
За чукчето на делкото не е зле да го погледнеш, имах един случай на мой познат жигула счупи чукче при опит за палене след като дълго време беше стояла в един гараж. При тебе щом някакси успява да запали на газ може и да не е счупено, а да е изместено или изкривено и да има нужда от настройване. Ако не успееш да я оправиш ми пиши ЛС, но преди неделята.
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 08 юли 2011, 15:54
от radiomixbg
Чак сега пиша защото проблема се реши на 90 %.Смених филтъра на газта и съответно смених и изпарителя.После смених въздушният филтър.Преди това свещи ,палец, кабели, капачката.Последно почистих резервоара на бензина (голяма игра падна и там) и сега о чудо-пали на газ от 1 врътване и на бензин също.Работи добре и си държи 1000 оборота.Но има и едно но, като падне на 900 или 800 оборота започва подскачане прекъсване и съответно гаснене.И след това изгасване (ако го изпусна де) няма палене.Трябва да се чака примерно 10 ,15 мин и чак тогава си пали ок.Интересно защо го прави и на газ и на бензин.Карборатора е почистен и сложен отново.Само този жигльор дето го споменавам по -горе не съм го намерил.Може ли той да е проблема в краен случай.Иначе-за паленето на газ-БЕШЕ ПРОБЛЕМ ФИЛТАРА И САМИЯТ ИЗПАРИТЕЛ БЕШЕ СЕ СПЕКЪЛ.За бензина се оказа резервоара беше задръстен и съответно плуваше какво ли не вътре и запушваше трабата към двигателя.И още нещо пропуснах да спомена.Губеше и ток та сменихме една пластина дето седи на капачката на свещите и влизат три кабела в нея(направо изключих как се казваше)
АМи това е от мен .Играх си повече от месец но има напредък.
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 10 юли 2011, 08:30
от Nikola Iordanov
След като го прави и на газ провери клапана за бензина дали спира притока добре ако пропуска когато работи на газ я задавя и гасне . Можеш да го провериш като я запалиш на газ откачаш маркуча за бензина от карборатора и ако капе или тече бензин от него въпроса е ясен смяна на клапана . Със клапана за гаста е същата процедура само че когато го откачиш след изпарителя го затапи с някаква запушалка ако пропуска газ да не стане някой сакатлък ако прехвърли някъде искра .
Друга причина да ти задавя двигатела не би трябвало да има пък и не се сещам за такава , най вече разтоянието на свещите да е по малко и ако ти гори масло да зацапват докато е студена ,пробвай и със по голямо разтояние .

>:D<:
Re: FORD ESCORT 1.4 -проблем карборатор.
Публикувано: 10 юли 2011, 14:42
от radiomixbg
Благодаря за съвета.Днес го направих и няма пробелм с бензина в смисъл не капе и не пропуска.С газта също.Интересното е ,че сега все по рядко губи обороти на празен ход.И пали по бързо след като пробвах твоята препоръка.Може да е бил проблем някъкво запушване знам ли и аз.Сега се заемам с прилагането на някой екстри по колата който съм измислил наскоро.Благодаря на всички и ще го бъде май форда, че по едно време се бях отчаял.
Поздрави на всички