Перката за охлаждане включва рано
Публикувано: 23 фев 2011, 13:46
Привет колеги,
Искам да се допитам до вашето мнение по един казус с ранното (според мен) включване на перката на радиатора.
Случаят е следния: При изкачване на Витоша, колата си загрява нормално, парно си има, всичко е "ток и жици". След това, при спускане, късно вечер, няма натоварване на двигателя, стрелката за температурата едва помръдва, парното си е топличко, но не горещо. До тук добре.
Следват 2 километра от околовръстното до вкъщи и в момента, в който паркирам колата пред гаража, докато отворя вратата - при работещ двигател, перката на радиатора се включва за около 30 секунди и върти сякаш колата е мега загряла. Поглеждам стрелката -- пак едва-едва е отлепила.
Къде може да е проблема? Термостат, датчик, или съм прекалено параноичен?
Поздрави
Алекс
Искам да се допитам до вашето мнение по един казус с ранното (според мен) включване на перката на радиатора.
Случаят е следния: При изкачване на Витоша, колата си загрява нормално, парно си има, всичко е "ток и жици". След това, при спускане, късно вечер, няма натоварване на двигателя, стрелката за температурата едва помръдва, парното си е топличко, но не горещо. До тук добре.
Следват 2 километра от околовръстното до вкъщи и в момента, в който паркирам колата пред гаража, докато отворя вратата - при работещ двигател, перката на радиатора се включва за около 30 секунди и върти сякаш колата е мега загряла. Поглеждам стрелката -- пак едва-едва е отлепила.
Къде може да е проблема? Термостат, датчик, или съм прекалено параноичен?
Поздрави
Алекс