Страница 1 от 1

СТРЕЛКАТА ЗА ВОДАТА

Публикувано: 24 май 2006, 23:42
от kostastam
ЗДРАВЕЙТЕ!!!
СТРЕЛКАТА НА ВОДАТА МИ ПРАВИ НЯКАВИ НОМЕРА!КАТО ДАМ НА КОНТАКТ ПРИ СТУДЕН ИЛИ ТОПЪЛ ДВИГАТЕЛ СТРЕЛКАТА ЗА ТЕМП. НА ВОДАТА ОТИВА ОТ НАЧАЛНО ПОЛОЖЕНИЕ В НАЙ-КРАЙНО ВСЕ ЕДНО КОЛАТА МИ Е ПРЕГРЯЛА! ПРЕДИ СЕ ОПРАВЯШЕ КАТО ОТКАЧА И ЗАКАЧА ЕДИН ДАТЧИК КОЙТО Е НА ДВИГАТЕЛЯ(В ПРЕДНАТА МУ ЧАСТ) НО ДНЕС МИ НАПРАВИ СЪЩИЯ НОМЕР И ВЕЧЕ НЯМА ОПРАВИЯ!
ТА ВАПРОСА МИ Е КАК БИХ МОГЪЛ ДА РАЗБЕРА ОТ КАДЕ ИДВА ПРОБЛЕМА АКО НЯКОЙ Е СРЕЩАЛ ПОДОБЕН ДЕРТ ДА КАЖЕ КАК Е ПРОЦЕДИРАЛ!
СТРАХ МЕ Е ДА КАРАМ КОЛАТА ТАЯ СТРЕЛКА НАПРАВО МИ ВАДИ ОЧИТЕ! :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Б.М. Писането с главни букви изразява емоция и означава, че се караш (крещиш)....
kefi

Публикувано: 25 май 2006, 07:10
от Mondeo18TDI96
като откачиш кабела от термодатчика - стрелката на температурата отива на max : виж си кабелите!

Публикувано: 25 май 2006, 07:48
от kostastam
ще трябва да ги погледна тези кабели! най добре е да ида на жичкаджия! :idea: :idea: :idea:

Публикувано: 25 май 2006, 10:08
от valboy
Кабела за датчика ти дава някъде на маса .....
:wink:

Публикувано: 25 май 2006, 10:18
от nikolovvd
Огледай самия датчик от страната на жиците. Понякога пластмасата се поврежда и започва да прави номера, а като пипнеш с ръка - клемите се клатят, като на стара баба зъбите.

Публикувано: 26 май 2006, 18:38
от Манияка
Най-добре си огледай датчика.Може да ти се е разхлабила буксата.Ако е така,направо си е за смяна.

Публикувано: 26 май 2006, 22:41
от kostastam
огледах датчика и се оказа че се клати,мога да го помръдна леко във всички посоки! мисля да го сменям но незнам какъв точно да взема(ИМАЛО ЗНАЧЕНИЕ КАКЪВ ЦВЯТ Е !) аз нищо цветно не виждам на датчика освен нещо като гумено уплътнение което е в зелен цвят!

Публикувано: 27 май 2006, 01:08
от demiro
Цвят,не толкова/това е дълга тема/.Гледай да не е Италянски,че са бъгави. :wink:

Публикувано: 27 май 2006, 16:13
от kostastam
смених си датчика!! за съжаление нямаше никакви други освен италянски и се принудих да сложа такъв!! има малко разлика в отчитането
сега перката ми се включва малко по в дясно тоест на скалата NORMAL тръгва перката когато стрелката достигне края на "А" а предишния датчик включваше по средата на "М''....................... кажете ако знаете това нормално ли е или има някакъв проблем???
да не би да е бъгав новия датчик !!!!

Публикувано: 27 май 2006, 20:38
от demiro
kostastam написа:смених си датчика!! ...
Добре е,не се плаши,тъй трябва да е :wink: Важното е че включва,сега у жегите дето идват стрелката ти на градско ще бяга често към А :wink:
Друг датчик вкл.вентилаторите,той да е наред :lol:
Успех :!:

Публикувано: 28 май 2006, 14:53
от kostastam
благодаря за саветите!!! дано всичко да е ок!!!
сега се заемам да си почистя МАФ-А че и тои май прави номера

Публикувано: 29 май 2006, 20:25
от kEFi
kostastam написа:благодаря за саветите!!! дано всичко да е ок!!!
сега се заемам да си почистя МАФ-А че и тои май прави номера
Ако ВИДИМО не е мръсен - по-добре НЕ го пипай!

Публикувано: 29 май 2006, 22:31
от kostastam
чесно да ти кажа се надявам да ми е мръсен маф-а и да го изчистя та най-накрая да ми се оправи това забиване и падане на оборотите.чистих тази смесителната история горе на инжекциона с ултразвук и нищо не се оправи,вече незнам какво да я правя тази кола !!!!