Страница 1 от 1

Отопление-Форд Скорпио 2.0 I DOHC-94 г.-Проблема е решен

Публикувано: 09 дек 2010, 13:25
от Росен Русков
Здравейте,колеги.На това място бях написал пост,който се подпираше на теория и някаква логика,но не и на практиката.Не намерих отговор защо тръбата с гореща вода влиза в долната тръбичка,но,щом фабрично е така,значи това е правилно....Така,чистих системата,чистих и само радиаторчето на парното,с кислол,с въздух,вода под налягане,с каквото щеш-през него дебит свободен.Да отбележа,че съвсем скоро е сменяно.Двете тръби към главата и водната помпа също-духат свободно,без да има задържане...А сега ако някой ми даде идея-защо,аджеба,при пълна система,загрят мотор,отворен термостат,обезвъздушена и т.н.,парното пак не духа достатъчно топло,а при по-високи обороти,например 2500,надува маркуча топла вода към радиаторчето,та ще се пръсне направо.Капачката на разширителя е осворена.Четох форума,колкото успях-но такова не прочетох.Нямам клапани,няма нищо-водата върви директно,малкото радиаторче е част от охладителната система,така че не се затваря притока на антифриз. Нямам обяснение,моля за вашите мнения.Поздрави.

Re: Отопление-Форд Скорпио 2.0 I DOHC

Публикувано: 09 дек 2010, 21:02
от Ianaki
Напиши коя година е колата и с какъв двигател. Имаш ли някакви аномалии с темперaтурата на двигателя? Качествено ли проми системата? С антифриз ли е заредена?

Re: Отопление-Форд Скорпио 2.0 I DOHC

Публикувано: 09 дек 2010, 23:22
от Росен Русков
Модела е 94 г.,бензин,2000 кубика инжекцион,два вала-8 клапана,DOHC.Аномалии,след смяна на термостата преди година и половина няма.За промиването мисля,че е добре.Преди да се заема с прочистването,на место вдигам оборотите,маркуча на парното се втвърдява.Сега на силна струя и дебит е добре.А досега никога не е била с вода,само с антрифриз.