Страница 1 от 1

Проблем с парното Пума

Публикувано: 01 сеп 2010, 01:38
от MyxomopeC
Здравейте,
наскоро си купих пума 98 година. Понеже сега е лято не пробвах парното и сега ми се наложи да го пробвам но какво се оказва, че то не духа топло, а само духа. От какво може да е този проблем и сериозен ли ще бъде ремонта му?
Благодаря ви!

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 01 сеп 2010, 21:25
от mitaka_s_fordaka
Колега,решението на проблема ти е в тази тема: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=4826" onclick="window.open(this.href);return false; .От сега да знаеш че пумата е само купе,всичко друго по нея е Фиеста МК4 :D

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 02 сеп 2010, 10:21
от MyxomopeC
Вчера ходих до 1 сервизче Тип "при Уке Цветко" и момчетата ми казаха, че най вероятно е запушено радиаторче. [URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]] това ли е клапана за топлото и студеното.Тръбичката, която влиза в купето, там се намира радиатора или не е точно така. Ето и другите снимки от колата. [URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]
[URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]
[URL=http://www.bulpics.com/]Изображение[URL]

Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 04 сеп 2010, 01:57
от mitaka_s_fordaka
Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности _friends_ / Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапана :D


П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 04 сеп 2010, 11:16
от MyxomopeC
mitaka_s_fordaka написа:
Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности _friends_ / Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапана :D


П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.
Вчера реших да я запаля и да видя дали трабите след клапана са топли ... е дясната траба става топла... лявата е по студена обаче вътре не духа топло ... което не мавежда на мисълта, че даже и да не работи тази клапа то поне е отворена и влиза топла вода в радятора. Четох темата на паци и чесно казано се надявам да е тази клапа... казаха ми на 1 място, че разглобяването на таблото ще струва до 200 лв. Това честно не ми се нрави. Четох в друга тема, че ако се е прецакала връткалката на топлкото и студеното може заради него на да работи.

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 04 сеп 2010, 11:39
от HACKO
Ами почни от най-леснодостъпните елементи.

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 04 сеп 2010, 11:56
от MyxomopeC
HACKO написа:Ами почни от най-леснодостъпните елементи.
Да махна панела на вентилацията ... там какво трябва да меря ? Ако този потенциометър на топлото и студеното е заминал какво трябва да покаже? Този потенциометър кое регулира... клапата коята е на снимката или някоя друга?

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 04 сеп 2010, 14:27
от paci
Чел си май само заглавието или 1вото мнение или най-много само 1ва страница.
:twisted:
Хората са се изпотрепали да мерят, да рисуват и да го споделят във форума.
И сега пак питанки все едно нищо не са направили.

На, аде от мен да мине.

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 40#p207387" onclick="window.open(this.href);return false;

Обаче чети, че в следващия момент ще си седиш без отговори които ги има вече и ще се разсърдиш :)

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 04 сеп 2010, 16:30
от MyxomopeC
... съжелявам ... сега ще го прочета :D: ако нещо не хвана пак ще пиша... и снимки от ремонтите ще пробвам да хвана ;)

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 24 сеп 2010, 11:56
от madboy
Хвана ли нещо, колега?

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 26 сеп 2010, 13:33
от MyxomopeC
madboy написа:Хвана ли нещо, колега?
Сладващата седмица най-вероятно ще ходя на ремонт, защото сега съм все още в ремонт на Кухня :D :D но вече става много проблем без това парно :) Онзи ден трябваше да пътувам сутринта рано... голямо премеждие. Ако са запотени стъклата става топло ... като пуснеш парното студено :D та обещавам ако присъствам на "операцията" да снимам :)

Сега докато си пътувах забелязах нещо странно ... та понеже нямам представа какво е затова го пиша тук. Както си стои на средата на стрелката за водата (в зоната на Normal) и си се движа по магистралата със 100 започва да пада... достига до края на черното поле и после отново се връща в средата. 1 приятел вика..."радвай се че колата ти се охлажда защото е по-добре да охлажда отколкото да загрява" но до сега не съм виждал някоя кола по време на пътя така да се охлажда и после отново да загрява. честно казано до сега не съм обръщал внимание дали прави така с водата.

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 02 окт 2010, 18:30
от energy76us
Днес и аз се зблъсках със същия проблем с парното на фиестата,оказа се клапана ,спекал в затворено положение.Напрвих един байпас с една тръбичка , на въпросния клапан и парното се появи :) :) напрво сауна.Ще търся по магазините нов,и ще го сменям.
А колега,това със стрелаката на водата,може да има някоя разхлабена връзка на датчика или уреда в таблаото.

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 10 окт 2010, 14:17
от MyxomopeC
Е сега имам парно ... 150лв.=105лв.(клапа с ДДС) + 26лв.(труд)+останалите(антифриз"червен") всичко от МП Добрич. Сега парното работи на 6 обаче преди това докато разглеждах дали има винтчета тази клапа(после ще обясня защо съм гледал за винчета) счупих 1 от тръбичките ... голяма фиеста от антифриз и гадости изтече върху мен :D: Та сега с гордост си пускам парното докато ми стане лошо от топлина :) Нямах възможност да видя как се сменява. Затвориха я в 1 гараж там и си човъркаха... Защо гледах дали има винчета по електрическата клапичка??? 1 техних ми обясни че ако успея да сваля клапата без да счупя крачетата, което е невъзможно ... те са пластмасови и са толкова изпечени че само като ги пипнах се строши 1-то ... та ако по някаква неверояна случайност успея можело да се отвори това моторче, което отваряло и затваряло и да се почисти. При това движение можело да се спестят тези пари. Но ... както казах това нещо е невъзможно :) или поне аз не успях.
Относно истиването ... сега започнах да го гледам и го прави постоянно .. стига до черното поле и после се връща до Нормална позиция... Ако са тези неща, който ти казваш @energy76us как трябва да се процедира ... какво мога да направя за да изключа някоя от тези възможности ???

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 10 окт 2010, 14:53
от paci
MyxomopeC написа: ...
Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.

Re: Проблем с парното Пума

Публикувано: 10 окт 2010, 15:00
от MyxomopeC
paci написа:
MyxomopeC написа: ...
Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.
При мен бяха толкова прецакани вече че като отглавих тази гривна(нещото, което стяга тръбичката) и я пуснах тя смачка тръбичката.