Страница 1 от 1
Проблем с парното Пума
Публикувано: 01 сеп 2010, 01:38
от MyxomopeC
Здравейте,
наскоро си купих пума 98 година. Понеже сега е лято не пробвах парното и сега ми се наложи да го пробвам но какво се оказва, че то не духа топло, а само духа. От какво може да е този проблем и сериозен ли ще бъде ремонта му?
Благодаря ви!
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 01 сеп 2010, 21:25
от mitaka_s_fordaka
Колега,решението на проблема ти е в тази тема:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=10&t=4826" onclick="window.open(this.href);return false; .От сега да знаеш че пумата е само купе,всичко друго по нея е Фиеста МК4

Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 02 сеп 2010, 10:21
от MyxomopeC
Вчера ходих до 1 сервизче Тип "при Уке Цветко" и момчетата ми казаха, че най вероятно е запушено радиаторче. [URL=
http://www.bulpics.com/]

[URL]] това ли е клапана за топлото и студеното.Тръбичката, която влиза в купето, там се намира радиатора или не е точно така. Ето и другите снимки от колата. [URL=
http://www.bulpics.com/]

[URL]
[URL=
http://www.bulpics.com/]

[URL]
[URL=
http://www.bulpics.com/]

[URL]
Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти
mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 04 сеп 2010, 01:57
от mitaka_s_fordaka
Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности

/ Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапана
П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 04 сеп 2010, 11:16
от MyxomopeC
mitaka_s_fordaka написа:Та момчетата в сервиза решиха, че следващата седмица ще пълним радиаторчето с ОЦЕТ. Като се надяват това да го отпуши. Има ли някакви по добри методи за това или оцета е най-добрия и изпитан метод за отпушване на радиатори?
Благодаря ти mitaka_s_fordaka! Та значи ако търся по форума нещо да не го търся с пума а за Фиеста МК4 , което за момента не знам какво е ... но ще се науча с времето.
Колега,това с оцета съм го пробвал на старата ми кола и на мене лично не ми помогна и накрая си купих ново радиаторче.Сега не разбрах ти този клапан свали ли го да го провериш дали работи?Аз първия път като останах без парно беше през зимата и си казах айде честито в студа ще сменям радиаторче на парното.Случайно попадам на темата на Паци и веднага отивам да разглобявам.И какво установявам-на клапанчето заседнала някаква мизерия.Почистих го,монтаж и няма да ти казвам какво парно има тая кола./Като се сетя тоя Паци колко имам да го черпя за това че ми спести разглобяването на таблото и куп други неприятности

/ Така че колега вземи го разглоби и тогава сменяй радиаторче-не че е невъзможно да е запушено но все си мисля че е от клапана
П.С.:клапана ти е това на първата снимка с буксата с двата маркуча.Внимателно разглобяваш и вътре има едно буталце-виж дали се движи свободно.
Вчера реших да я запаля и да видя дали трабите след клапана са топли ... е дясната траба става топла... лявата е по студена обаче вътре не духа топло ... което не мавежда на мисълта, че даже и да не работи тази клапа то поне е отворена и влиза топла вода в радятора. Четох темата на паци и чесно казано се надявам да е тази клапа... казаха ми на 1 място, че разглобяването на таблото ще струва до 200 лв. Това честно не ми се нрави. Четох в друга тема, че ако се е прецакала връткалката на топлкото и студеното може заради него на да работи.
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 04 сеп 2010, 11:39
от HACKO
Ами почни от най-леснодостъпните елементи.
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 04 сеп 2010, 11:56
от MyxomopeC
HACKO написа:Ами почни от най-леснодостъпните елементи.
Да махна панела на вентилацията ... там какво трябва да меря ? Ако този потенциометър на топлото и студеното е заминал какво трябва да покаже? Този потенциометър кое регулира... клапата коята е на снимката или някоя друга?
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 04 сеп 2010, 14:27
от paci
Чел си май само заглавието или 1вото мнение или най-много само 1ва страница.
Хората са се изпотрепали да мерят, да рисуват и да го споделят във форума.
И сега пак питанки все едно нищо не са направили.
На, аде от мен да мине.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 40#p207387" onclick="window.open(this.href);return false;
Обаче чети, че в следващия момент ще си седиш без отговори които ги има вече и ще се разсърдиш

Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 04 сеп 2010, 16:30
от MyxomopeC
... съжелявам ... сега ще го прочета

ако нещо не хвана пак ще пиша... и снимки от ремонтите ще пробвам да хвана

Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 24 сеп 2010, 11:56
от madboy
Хвана ли нещо, колега?
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 26 сеп 2010, 13:33
от MyxomopeC
madboy написа:Хвана ли нещо, колега?
Сладващата седмица най-вероятно ще ходя на ремонт, защото сега съм все още в ремонт на Кухня

но вече става много проблем без това парно

Онзи ден трябваше да пътувам сутринта рано... голямо премеждие. Ако са запотени стъклата става топло ... като пуснеш парното студено

та обещавам ако присъствам на "операцията" да снимам
Сега докато си пътувах забелязах нещо странно ... та понеже нямам представа какво е затова го пиша тук. Както си стои на средата на стрелката за водата (в зоната на Normal) и си се движа по магистралата със 100 започва да пада... достига до края на черното поле и после отново се връща в средата. 1 приятел вика..."радвай се че колата ти се охлажда защото е по-добре да охлажда отколкото да загрява" но до сега не съм виждал някоя кола по време на пътя така да се охлажда и после отново да загрява. честно казано до сега не съм обръщал внимание дали прави така с водата.
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 02 окт 2010, 18:30
от energy76us
Днес и аз се зблъсках със същия проблем с парното на фиестата,оказа се клапана ,спекал в затворено положение.Напрвих един байпас с една тръбичка , на въпросния клапан и парното се появи

напрво сауна.Ще търся по магазините нов,и ще го сменям.
А колега,това със стрелаката на водата,може да има някоя разхлабена връзка на датчика или уреда в таблаото.
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 10 окт 2010, 14:17
от MyxomopeC
Е сега имам парно ... 150лв.=105лв.(клапа с ДДС) + 26лв.(труд)+останалите(антифриз"червен") всичко от МП Добрич. Сега парното работи на 6 обаче преди това докато разглеждах дали има винтчета тази клапа(после ще обясня защо съм гледал за винчета) счупих 1 от тръбичките ... голяма фиеста от антифриз и гадости изтече върху мен

Та сега с гордост си пускам парното докато ми стане лошо от топлина

Нямах възможност да видя как се сменява. Затвориха я в 1 гараж там и си човъркаха... Защо гледах дали има винчета по електрическата клапичка??? 1 техних ми обясни че ако успея да сваля клапата без да счупя крачетата, което е невъзможно ... те са пластмасови и са толкова изпечени че само като ги пипнах се строши 1-то ... та ако по някаква неверояна случайност успея можело да се отвори това моторче, което отваряло и затваряло и да се почисти. При това движение можело да се спестят тези пари. Но ... както казах това нещо е невъзможно

или поне аз не успях.
Относно истиването ... сега започнах да го гледам и го прави постоянно .. стига до черното поле и после се връща до Нормална позиция... Ако са тези неща, който ти казваш @energy76us как трябва да се процедира ... какво мога да направя за да изключа някоя от тези възможности ???
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 10 окт 2010, 14:53
от paci
MyxomopeC написа: ...
Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.
Re: Проблем с парното Пума
Публикувано: 10 окт 2010, 15:00
от MyxomopeC
paci написа:MyxomopeC написа: ...
Ами то в онази тема си пише, че може да се разглобява и има шанс с почистване да се разминеш.
Пише си и за внимателното сваляне.
Поне аз от няколкото сваляния не успях да счупя нищо.
При мен бяха толкова прецакани вече че като отглавих тази гривна(нещото, което стяга тръбичката) и я пуснах тя смачка тръбичката.