Вентилатор в купето

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
fox4o
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 авг 2008, 11:59
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Вентилатор в купето

Мнение от fox4o » 03 авг 2008, 12:47

Здравейте,
имам следната ситуация: при завъртане на копчето за вентилатора - не се вклюва никакъв, независимо дали само да движи вътре въздуха или да вкарва отвън, а пи натискане на копчето да включи климатика - не се получава нищо, нито светва лампичката която показва че работи климатика нито започва да духа. Колата е Форд Ескорт 97 1.6и.
Пробвах смяна на 20 и 22 бушон които са дадени за вентилатори но няма ефект.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от samsung_bg » 03 авг 2008, 12:53

Климатика ти не може да се включи без да работи вентилатора. На 4-та степен поне не работи ли вентилатора?
Изображение

fox4o
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 авг 2008, 11:59
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от fox4o » 03 авг 2008, 13:03

Копчето има 7 положение. в центъра е изключен 3 положения в едната посока за вкарване на въздух и 3 положения в другата за движение а въздуха вътре и съответно при натискане се включва климатика, при нито едно положение нсе се задейства вентилатора аи при натискане не светва индикатора за климатика нито го включва

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от samsung_bg » 03 авг 2008, 13:08

То твоето копче явно е по-различно. Мислех, че е както при Фиестата. Ще трябва някой колега с Ескорт да ти даде подробности. За климатика не се притеснявай, когато си оправиш вентилатора и той ще заработи.
Изображение

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от Edinuser » 03 авг 2008, 22:47

Трябва и с 3-тото копче да зададеш къде да духа - горе/стъклото/краката. Иначе не се вкл. вентилатора/климатика.

fox4o
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 авг 2008, 11:59
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от fox4o » 04 авг 2008, 13:05

Edinuser
тези неща 1во проверявах

fox4o
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 авг 2008, 11:59
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от fox4o » 17 авг 2008, 15:21

така, за всички които имат същия проблем като моя, решениято е много просто - на мен ми излезе 5лв и 5мин работа при майстора.
проблема се оказа студена спойка на платката където са предпазителите. решението е да се побългари иначе трябжа да си търсите 1:1 същия модел платка, а побългаряванет = оголвате едната синя жица (трябва да видите коя е за вентилатора иначе няма да се изключва при 0во положение на ключа) и да я свържете към единия край на предпазителя за вентилатора (20 или 23 номер)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7884
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от paci » 17 авг 2008, 16:31

И други ядове се очакват.
Трябвало е да намериш майстор запознат с този проблем с бушонното табло при Ескортите и да ти презапой кадърно всички спойки.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Вентилатор в купето

Мнение от samsung_bg » 18 авг 2008, 10:22

fox4o написа:така, за всички които имат същия проблем като моя, решениято е много просто - на мен ми излезе 5лв и 5мин работа при майстора.
проблема се оказа студена спойка на платката където са предпазителите. решението е да се побългари иначе трябжа да си търсите 1:1 същия модел платка, а побългаряванет = оголвате едната синя жица (трябва да видите коя е за вентилатора иначе няма да се изключва при 0во положение на ключа) и да я свържете към единия край на предпазителя за вентилатора (20 или 23 номер)
Доколкото разбрах си шунтирал бушона. Вместо да даваш накъсо тези кабели по-добре е да служиш друг бушон (мъкар и "хвърчащ" монтаж), че наистина може да береш и други ядове.
Изображение

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта