Кутията на въздушния филтър.

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Кутията на въздушния филтър.

Мнение от methodboy » 08 авг 2006, 06:53

Как се смъква този кутия понеже се мъчих вчра и нещеше, а ме страх да не счупя нещо.

PlamenJ
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 31 май 2005, 17:06
Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от PlamenJ » 09 авг 2006, 16:54

Кутията за въздушния филтър се държи на 6 или 7 метални щипки. Лесно се стига до всички защото са ти отгоре по капака. Вдигаш палците на щипките (те са телени, както и цялата щипка) нагоре, докато освободят захвата. След това леко надигаш кутията, колкото да извадиш самия филтър. Сменяш го (или го почистваш) и защипваш със щипките отново.
Ако искаш да почистиш кутията под филтъра ще трябва да махнеш капака, като развиеш първия от стягащите пръстени след MAF сензора (той е плоската черна кутийка, върху късата метална тръба, захваната също със щипки към капака на филтърната кутия). Пръстена е с винт и захваща капака с MAF сензора към големите гофрирани въздушни тръби. Като ги разхлабиш, измъкваш капака на филтъра заедно със MAF-а от тръбата и под него е самия филтър и неговата кутия.

Дано да съм го обяснил разбираемо :)
Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 10 авг 2006, 07:11

Това го направих. Мерси за отговора, но ме интересува как да махна долната част на кутията. Трябва да си регулирам съединитела и в книгата която имам за колата пишеше че от там се регулира, но за да стигна до жилото трябва да махна и двете части на кутията въздушния филтър. Преди да напиша поста бях овършал всичко без тази долната кутия.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 авг 2006, 11:16

methodboy написа:Това го направих. Мерси за отговора, но ме интересува как да махна долната част на кутията. Трябва да си регулирам съединитела и в книгата която имам за колата пишеше че от там се регулира, но за да стигна до жилото трябва да махна и двете части на кутията въздушния филтър. Преди да напиша поста бях овършал всичко без тази долната кутия.
Маха се с дърпане нагоре - самата кутия има едни пластмасови щифтове отдолу, които влизат в едни гумени тампони, захванати за купето.

:twisted:

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 10 авг 2006, 19:52

На прав път съм бил. :D С напипване установих същото, но ме достраша да използвам сила. Мерси много сега трябва да разбера само как ми се натяга жилото на съединителя и съм 6.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 авг 2006, 16:37

Пази щифтовете, че имат навика да се чупят!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта