нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 яну 2012, 18:32
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза
в хасково има опел с такьв нагревател на 12v които е сложен заводски защото на таблото си е имал и диспеи за нагласяне на температурата при която да изключи.тези дни ще ходя да го видя.
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза
На снимките, този нагревател май е вързан на големия кръг, към радиатора.При затворен термостат едва ли ще завърти антифриза от блока към радиатора.Нещо подобно с помпа и монтирано м/у блока и радиаторчето на парното, мисля, че би вършило добра работа.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза
На големият кръг е, освен това е твърде незащитен електрически дори за Бг. Съмнява ме да може да тръгне в някоя скандинавска страна. Ако се намокри и има минимална утечка към земя бушоните изключват.
- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза
Пусни някакви снимки като има развитие.HACKO написа:Тези в И-Бей, почти всички се слагат на място на тапа. За съжаление са за 120V, не че не стават ама ще трябва гимнастика или два последователно.
Относно циркулационната помпа, идеята е докато се топли двигателя, да се топли и купето. Спокойно може да се ползва такъв нагревател + отделна помпа на маркуча към радиатора на парното, даже така ще стане по-лесно.
Последна промяна от kEFi на 16 яну 2012, 15:34, променено общо 2 пъти.
Причина: ...без епилация (3)!!! СЛЕДВА "НАГРАЖДАВАНЕ"!!!
Причина: ...без епилация (3)!!! СЛЕДВА "НАГРАЖДАВАНЕ"!!!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза
Това са някакви връщания към традициите на текезесарската школа в наши условия.Тук няма такива студове.Руските коли и камионите имаха навремето такава екстра-място на картера,където металът е по-дебел.Идеята на това е зимно време там да се насочи бензиновата горелка.... >:D<: Масото се подгрява до положителна температура и тогава се пали мотора.Системата се използва при температури под -30.Но това е в "ония" условия и "ония" масла.Аналог на 5w30 в соцлагера никога не е произвеждано,не съм сигурен,че и днес са много фабриките,способни да го произведат.
С появата на следващото поколение масла и горива,такива системи леко се обезсмислят.Погряването на нафтата обаче си е решение,ефективно до ден днешен.И няма алтернатива.
С появата на следващото поколение масла и горива,такива системи леко се обезсмислят.Погряването на нафтата обаче си е решение,ефективно до ден днешен.И няма алтернатива.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: нагревател на 12v за малкия крьг на антифриза
Това подгряване единствено може да помогне за първоначалното палене. Цял живот като шофьор подгрявам първоначално с работа на място, понякога и 1 час даже,- и машината е загряла до 80-90 градуса, парното духа топло, но няма и 2 мин. след като потегля антифриза пада на 40 град., а парното пак си духа,- но вече хладно. Това е положението, а топлообмена е малко по бавен процес, така че като си загреете машината по термометъра, само си мислите че е загряла, а тя всъщност е само на темп. на антифриза, а не хомогенно-целия мотор.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта