ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 24 яну 2011, 15:51
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС
Здравейте!
Имам проблем с моя Форд Фокус - производство 2003г, 1.8 TDDi, и по-точно може би с имобилайзера или алармата. Преди време алармата нещо беше откачила и баща ми реши проблемът по народно - разкачи я от акумулатора. Онзи ден я оставих за ремонт на алтернатор, но след като я взех започна да се държи странно - няма проблем с паленето, но докато карам започва да цъка и да светкат габаритите на различни интервали. Използвах ключ, който е с отделен модул за управление на аларма и централно заключване - спрях да паля с него, започнах с оригиналният с 3-те копчета на самия ключ - пак същата работа. Не мога да открия някаква закономерност като време след като запаля двигателя и т.н. Понякога започва да светка на втората минута, друг път на 15-та. Иначе си я заключвам и отключвам или директно с ключа в ключалката, или с бутоните, но не пипам тези за алармата. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели как го е решил
Имам проблем с моя Форд Фокус - производство 2003г, 1.8 TDDi, и по-точно може би с имобилайзера или алармата. Преди време алармата нещо беше откачила и баща ми реши проблемът по народно - разкачи я от акумулатора. Онзи ден я оставих за ремонт на алтернатор, но след като я взех започна да се държи странно - няма проблем с паленето, но докато карам започва да цъка и да светкат габаритите на различни интервали. Използвах ключ, който е с отделен модул за управление на аларма и централно заключване - спрях да паля с него, започнах с оригиналният с 3-те копчета на самия ключ - пак същата работа. Не мога да открия някаква закономерност като време след като запаля двигателя и т.н. Понякога започва да светка на втората минута, друг път на 15-та. Иначе си я заключвам и отключвам или директно с ключа в ключалката, или с бутоните, но не пипам тези за алармата. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели как го е решил

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС
Май някой ти е оставил хлабава връзка по кабелаците...
- Tati_go
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
- Местоположение: Г. Оряховица
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС
Във всеки случай това няма нищо общо с имобилайзера, ключа или дистанционното!
Нещо по инсталацията не контактува добре.
Провери около местата, където е пипано - всички куплузи и други връзки.
Около алтернатора и акумулатора.
Нещо по инсталацията не контактува добре.
Провери около местата, където е пипано - всички куплузи и други връзки.
Около алтернатора и акумулатора.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС
Здравейте колеги !
Стигнах до 10-та стр. от този раздел,затова реших тук да споделя моите притеснения.
Днес си карам колата, спирам и гася двигателя.След 5 мин. се качвам и в бързината завъртам ключа от 0 до стартер наведнъж! Двигателя не запали!Върнах ключа и на ново завъртях-запали!Но като се движих, лампата на имобилайзера/над часовника/ премигваше 3-4мин. и след това си загасна.И друг път така съм палил, но не ми е правило впечатление да мига лампата.Този навик да въртя бързо ключа е от предишното бензиново "Кадетче"
Колеги, лошо ли е това,че светна лампата, или...?
Стигнах до 10-та стр. от този раздел,затова реших тук да споделя моите притеснения.
Днес си карам колата, спирам и гася двигателя.След 5 мин. се качвам и в бързината завъртам ключа от 0 до стартер наведнъж! Двигателя не запали!Върнах ключа и на ново завъртях-запали!Но като се движих, лампата на имобилайзера/над часовника/ премигваше 3-4мин. и след това си загасна.И друг път така съм палил, но не ми е правило впечатление да мига лампата.Този навик да въртя бързо ключа е от предишното бензиново "Кадетче"
Колеги, лошо ли е това,че светна лампата, или...?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС
Щом колата ми е топла,- винаги така си паля, без подгряване, а какво мига не ме интересува.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта