Маркуч от разширителния съд
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 юли 2009, 11:58
- Модел на автомобила: escort 1.3 1985
- Status: Извън линия
Маркуч от разширителния съд
Здравейте, включвам се във вашият форум заради проблем с дядовия форд, надявам се че ще ми помогнете. Проблемът е следния - в разширителния съд с антифриз взлиза един дебел маркуч от радиатора и излиза един тънък, който се намира от горната страна на съдът. Точно този тънкия маркуч е скъсан и не можем да открием къде се свързва. Лошото е че когато колата загрее и вдигне налягане в охладителната система започва да изхвърля антивриз от скъсания маркуч.
Колата е бензинова escort 1.3 1985г.
Ако някой има предположение къде е мястото на маркуча ще съм благодарен. Мерси предварително.
Колата е бензинова escort 1.3 1985г.
Ако някой има предположение къде е мястото на маркуча ще съм благодарен. Мерси предварително.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Маркуч от разширителния съд
Маркуча служи за самообезвъздушаване, излиза от горния край на термостата и отива в разширителния съд. Самия термостат (казвам термостат въпреки че става въпрос за тялото в което е разположен) се намира във задния край на мотора (до Делкото), представлява алуминиев цилиндър захванат на главата и от него излиза един дебел маркуч, който отива във горния край на радиатора, един по-тънък към парното и маркуча за който говорим.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 юли 2009, 11:58
- Модел на автомобила: escort 1.3 1985
- Status: Извън линия
Re: Маркуч от разширителния съд
Благодаря много колега тази вечер ще се постарая да реша проблема.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Маркуч от разширителния съд
Стана ми интересно, а и реших да пусна една-две снимки.
При мен всъщност от казанчето излизат три маркуча - два отпред и един отгоре. Този най-тънкия който върви назад е отворен и вероятно играе роля за компенсиране на повишеното налягане в системата?
СНИМКА
Може на колегата казанчето да не е съвсем същото, особено ако е с другия тип двигател, но поне е подобно, при мен термостата и делкото са от същата страна (GLA тип двигател с верига).
СНИМКА
При мен всъщност от казанчето излизат три маркуча - два отпред и един отгоре. Този най-тънкия който върви назад е отворен и вероятно играе роля за компенсиране на повишеното налягане в системата?
СНИМКА
Може на колегата казанчето да не е съвсем същото, особено ако е с другия тип двигател, но поне е подобно, при мен термостата и делкото са от същата страна (GLA тип двигател с верига).
СНИМКА
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Маркуч от разширителния съд
Точно за това е третия маркуч, за него бях забравил щото е несъществен.peterdi_bg написа:Стана ми интересно, а и реших да пусна една-две снимки.
При мен всъщност от казанчето излизат три маркуча - два отпред и един отгоре. Този най-тънкия който върви назад е отворен и вероятно играе роля за компенсиране на повишеното налягане в системата?
СНИМКА
Може на колегата казанчето да не е съвсем същото, особено ако е с другия тип двигател, но поне е подобно, при мен термостата и делкото са от същата страна (GLA тип двигател с верига).
СНИМКА
Казанчето на колегата е същото, но двигателя е друг твоя е OHC докато на колегата по-вероятно е CVH.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 юли 2009, 11:58
- Модел на автомобила: escort 1.3 1985
- Status: Извън линия
Re: Маркуч от разширителния съд
Така, да разкажа какво се случи. Оказа се че въпросния маркуч не е този за обезвъздушаването, а онзи който излиза горе до капачката. Разбрах че той трябва да виси и не е свързан никъде и през него системата изхвърля ненужното количество вода. При мен изхвърля вода не защото има прекомерно много количество, а защото пружината на капачката е ръждясала и е отслабнала изключително много. Та ако някой може да ме упъти продавт ли се такива капачки и евентуално на какви цени.
ПП: Казанчето ми е същото като на снимката.
ПП: Казанчето ми е същото като на снимката.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Маркуч от разширителния съд
Капачки със сигурност се продават, мойта не е оригинална. Не знам обаче къде ги има. И аз се чудих дали заради капачката ти тече, но НАСКО като писа че е другия маркуч и реших че е оттам. Забелязал съм че от това маркуче изтича антифриз при загряла кола когато капачката не е плътно затворена, т.е. като се смени ще се оправи.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 03 юли 2009, 11:58
- Модел на автомобила: escort 1.3 1985
- Status: Извън линия
Re: Маркуч от разширителния съд
Kолеги проблемът е решен. Купих капачка за 7лева не мисля че е оригинална, но пасна идеално и пружината и е доста по яка от тази на старата капачка. Благодаря много на отзовалите се колеги.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта