заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от jack71 » 18 дек 2008, 23:56

малко снимки от преправен заден мост на Капри. от барабани на дискови спирачки. много хитро изпълнение. полуоската е свалена, лагера на полуоската се свалиа. нанизан е диска, който е захванат към главината с болтове от вътрешната страна, след това полуоската се монтира и се захваща с болтове към ръкава на диференциала през дупка на главината и диска. в крайна сметка се получава главина с диск. в последствие се измерва мястото на планката за опора на спирачния апарат, която се завариава. До колкото разбрах използваните части тук (спирачни апарати и дискове ) са от някакъв фиат. снимка на апарата ще пусна по нататък...

Потребителски аватар
30e
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от 30e » 19 дек 2008, 09:26

Така като гледам планката ми се вижда като за от Полски Фиат апарати - те са с толкова раздалечени дупки :D Вдигна им се цената след като почнахме да ги налазваме за Мантите :mrgreen:
Изображение
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic

Потребителски аватар
booger
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 03 фев 2008, 10:45
Модел на автомобила: Ford Taunus 17m
Местоположение: Vidin \ Sofia
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от booger » 19 дек 2008, 12:23

Много ме израдва това изпълнение :D: Старите коли ги обичам оригинални но някои неща може да се подобрят, и специалмо дискове на капри ще му тичат много, а и спирачките ще са по ефективни.
Пишете ми ако имате информация за Ford Taunus 17m 1961 г.

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от yassimoto » 19 дек 2008, 15:03

Не ми се сърди за мнението Джак , но за мен това което е правено по тази кола е направено некомпетентно и ненужно сложно .Ето колко просто и колко по-качествено се прави това:
Gunston BK2.jpg
(15.91 KБ) Свален 476 пъти
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от yassimoto » 19 дек 2008, 15:45

А това са необходимите части:
rear_discs_large.jpg
.
1. задни апарати от Сиера
2. спирачни тръбички.
3. дискове за 13 цола джанта ( Форд )
4. дискове за 14 цола джанта ( Форд )
5. жила за ръчна
6. планка за жилата за ръчна
7. болтове за главина на Сиера
8. накладки
9. а , в , с ... планки които се монтират на мястото на капачките на лагерите на полуоската ( към тях се хващат апаратите ).
10. клапан от Сиера за редуциране на налягането на спирачната течност ( който е задължителен за да работят правилно спирачките )
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от jack71 » 20 дек 2008, 00:15

Няма за какво да се сърдя. Не съм го преправял аз а така го взех. аз го връщам в оригинален вид. Въпреки че барабаните са не толкова качествени като спирачки , ще му ги върна защото имам всички отигинални части. аз гоня оригинал така както е излязло от фабриката , затова е и всичкото това чистене и боядисване.
иначе изпълнението което си показал е много точно, но на 4 спилки. тик всичко е на 5.
като взех колата забелязах силни вибрации при по висока скорост. и според мен не са от баланс. предполагам че при смяната на главините на полуоските е направено отклонение. но все пак трябва да се видят. както и да е. тези преправени полуоски отиват директно в мазата. ако някой им има мерак да каже. може да се спазарим за всички части за преправянето. :D:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от jack71 » 20 дек 2008, 00:25

Но нова тема:
виждал съм много каприта единички. и на всичките им тече масло от ръкавите на диференциала.
и какви ли не "гениални решениа " за да се спре. силикони, семеринги набутани след лагерите (където по принцип няма място) и т.н. и т.н. но спирка няма. днес като разглобих единия от най запазените диференциали в гаража забелязах че е със заводска втулка и лагер. и вътре в лагера има семеринг. ВЪТРЕ В ЛАГЕРА. не преди или след него. ето снимки на преправен и оригинален лагер:

Потребителски аватар
yassimoto
потребител
потребител
Мнения: 445
Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от yassimoto » 20 дек 2008, 11:41

Знам че не си ги правил ти тези преработки , само споделям че не са хубаво направени и определено си мислех че колата ще има вибраций . А и предполагам че и не спира добре ( в смисъл задните спирачки блокират преди предните ) което си е предпоставка за завъртане и т.н.
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!

ufer
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от ufer » 13 окт 2023, 14:43

Колега, случайно да имаш снимки на главината?

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от ivchotr » 13 окт 2023, 20:37

Последните двама са били активни във форума преди 5 години единият и преди 7 другият. Как мислиш, дали има и бегъл шанс да ти отговорят и то в тема, в която последното мнение преди твоето е било пуснато преди почти 15 години? Аз мисля, че шансът клони към нула. Нещо от рода на 0.0000001% вероятност за отговор.
Знам всички вицове за Форд :D

ufer
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 15 юли 2010, 14:16
Модел на автомобила: Ford Taunus 20MTS
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от ufer » 01 ное 2023, 08:02

Знам, мога да чета, но нищо не пречи на човек да опита, може пък нещо да се раздвижи... :D

Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 840
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: заден мост ма Капри , преправен на дискови спирачки

Мнение от ivchotr » 01 ное 2023, 10:44

Е, раздвижи се. Ама без особен ефект _friends_
Знам всички вицове за Форд :D

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта